Är det någon som har erfarenhet av denna häftpistol? Det står även att man kan ha dyckert i den.

• Elektrisk spik- och häftpistol av märket FATMAX MULTI-TACKER med sladd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Funktionen verkar något tveksam om man tittar på tester på Youtube

Vad ska du ha den till? Det går ju knappast att sätta foder och sånt med den.

Cheesen
jejdig jejdig skrev:
Är det någon som har erfarenhet av denna häftpistol? Det står även att man kan ha dyckert i den.
Det är nog det perfekta verktyget för en tapetserare eller en skjutfältsansvarig.. men om du ska göra något annat än att fixa gamla soffor eller spika måltavlor så ska du nog inte dra så så höga växlar. Priset är ju överkomligt på cdon i alla fall...
Tror inte att du skjuter några längre dyckert än 20 mm i den. (Har haft en liknande från rapid eller om det var boschs.. som tog 18Ga dyckert under 19 mm (3/4")

Redigerat:
  • Gilla
jejdig
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Vad ska du ha den till? Det går ju knappast att sätta foder och sånt med den.
det var till foder jag hade tänkte b.la. Men blir väl att köpa något bättre. Har bra erfarenhet av ryobi dyckertpistol men den är ju dock lite dyrare

Cheesen
jejdig jejdig skrev:
det var till foder jag hade tänkte b.la. Men blir väl att köpa något bättre. Har bra erfarenhet av ryobi dyckertpistol men den är ju dock lite dyrare
Jag köpte en klamrare på lidl för runt 200kr i höstas. Men den är tryckluftsdriven.. funkar bra både med klammer och dyckert.
Men det är klart det kräver ju att man har en kompressor så det blir ju 6-800 kr till.

• Gilla
jejdig
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
Jag köpte en klamrare på lidl för runt 200kr i höstas. Men den är tryckluftsdriven.. funkar bra både med klammer och dyckert.
Men det är klart det kräver ju att man har en kompressor så det blir ju 6-800 kr till.
Har tyvärr ingen kompressor och smidigt att slippa slangarna. Men visst tryckluftsdriven är nog bäst sett till pris och prestanda

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.