Hejsan.
Jag har plockat bort knappen för spolning på min toa för många år sedan så jag tvekade inte ens när jag nu gjorde det igen. Det borde jag gjort.
Ta loss; inga problem.
Sätta tillbaks; problem!
Kan någon vänlig själ förklara för en glömsk gubbstrutt hur man får ihop det här igen?
Jag har plockat bort knappen för spolning på min toa för många år sedan så jag tvekade inte ens när jag nu gjorde det igen. Det borde jag gjort.
Ta loss; inga problem.
Sätta tillbaks; problem!
Kan någon vänlig själ förklara för en glömsk gubbstrutt hur man får ihop det här igen?
Hemskt ledsen, det är såklart den uppenbara lösningen och jag har nog gjort det tio gånger😅
Det funkar inte. Jag har för mig att det var krångligt förra gången och att jag hittade lösningen på YouTube. Denna gång hittar jag ingen hjälp där. Har även (såklart) kollat på Gustavsbergs alla monteringsanvisningar som dock inte har någon info om denna gamla goding🙄
Det funkar inte. Jag har för mig att det var krångligt förra gången och att jag hittade lösningen på YouTube. Denna gång hittar jag ingen hjälp där. Har även (såklart) kollat på Gustavsbergs alla monteringsanvisningar som dock inte har någon info om denna gamla goding🙄
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vad är det för gammal blandare ?
Vatten & Avlopp -
Gammal sladdströmbrytare lampa.
Belysning -
Reparera gammal lada av brädor
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Kan man få ett gammalt svartbygge (garage70m2) med i taxeringen?
Juridik -
Byta blandare i gammalt kök med diskmaskinsavstängning
Kök