Hej,
Jag har en Miele tvättmaskin och när jag gjorde rent filtret kom jag åt splinten till nödöppningen som jag förde uppåt och så hamnade den bakom.
Har någon annan gjort samma tabbe och vad gör jag nu? Maskinen går inte att öppna eller köra igång.
Jag har en Miele tvättmaskin och när jag gjorde rent filtret kom jag åt splinten till nödöppningen som jag förde uppåt och så hamnade den bakom.
Har någon annan gjort samma tabbe och vad gör jag nu? Maskinen går inte att öppna eller köra igång.
det blir en helt ny maskin då!M Maria St skrev:
eller
lossa bälgen och lys på insidan så kan du styra tillbaka den
Jag tryckte in plastbiten till höger och använde dammsugaren för att suga ut gula splinten.
Nu är min nästa fråga hur drar jag den lilla upphängningen på plats igen?
Jag har böjt ner lite på plåten för att förenkla men tänger var inget bra verktyg. Vad skulle ni använda för att dra plasten i rätt upphängningsläge?
Tacksam för alla praktiska råd! 🙏😊
Nu är min nästa fråga hur drar jag den lilla upphängningen på plats igen?
Jag har böjt ner lite på plåten för att förenkla men tänger var inget bra verktyg. Vad skulle ni använda för att dra plasten i rätt upphängningsläge?
Tacksam för alla praktiska råd! 🙏😊
Jag fick tillbaka det i rätt läge men nu larmar maskinen att det kan läcka vatten!! Waterproof..Vad gör jag nu? Hur får jag ut vattnet?M Maria St skrev:
Liknande trådar
-
Byta kopplingsplint till wago. Är för trött för att fatta tror jag 🤷
El -
Hur många tvättar räknar man med att kolen i tvättmaskinen räcker till??
Tvättstuga -
Vilket avlopp till tvättmaskinen kan installeras här?
Badrum -
Varmvatten till tvättmaskinen?
Värmepumpar -
Lösnings-förslag till tvättmaskinens avlopp?
Tvättstuga