Går det att få mer "specade" prislistor från er på vad saker och ting kostar om man bygger med er? Ex vad kostar takteglet, golv mm mm?
 
Hej Turbodykarn.
Vi har en tillvalslista där våra priser klart och tydligt framgår.
ta kontakt med vårt närmaste försäljningskontor och bestäm träff.

mvh Dag Löwhagen / Säljstöd
 
Hjältevadshus - Dag Löwhagen skrev:
Hej Turbodykarn.
Vi har en tillvalslista där våra priser klart och tydligt framgår.
ta kontakt med vårt närmaste försäljningskontor och bestäm träff.

mvh Dag Löwhagen / Säljstöd
Jo tillvalslista men det jag menar är att går det att få reda på vad man betalar för saker som inte är tillval? Tex vad jag betalar för era vitvaror som ingår i själva huspriset eller vad man betalar för taktegel mm? Detta hoppas jag att du kan svara på och att det inte ska behöva kontaktas säljare för det ;)

Mvh Jonas Karlsson
 
Lägger mig i lite.
Har för mig att priset standard grejerna också står med i tillvalslistan. Alltså vad man får om man väljer bort standardutförandet och väljer en dyrare variant.
 
Hej.
Tyvärr så diskutterar vi inte detaljprisre på nätet så jag har inget pris att ge dig.
Vad exempelvis gällar vitvaror så har Carisma rätt att priserna finns i tillvalslistan.
Har du inte varit i kontakt med någon säljare så bör du kontakta den du har närmast till så får du svar på dina frågor!

Lycka till

mvh Dag Löwhagen / Säljstöd
 
Det mesta av "standardprylarna" stod med när vi byggde en asken, vi valde t.ex bord tvätt/tumlare då vi redan hade det, resultatet vart siffran "-1" i antal i prislistan och hela summan drogs av.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.