1 908 läst · 2 svar
2k läst
2 svar
Söker solcellsinstallatör runt Ystad/Skurup/Svedala
Snart dags att göra slag i solcellsfunderingen. Som så många andra har jag läst på div forum ang hur folk runt om i landet har upplevt sina installationer, med varierande resultat.
Kan du/ ni, utifrån egna erfarenheter, rekommendera en installatör i rubrikens omgivning, som kan antas göra ett kunnigt och seriöst jobb med avseende på offert/ hållande av utlovade tidsramar/ anläggningsfunktion osv?
Jag är rätt klar över vad jag vill ha för typ av anläggning, men som sagt: först och främst rätt firma på vårt tak!
Kan du/ ni, utifrån egna erfarenheter, rekommendera en installatör i rubrikens omgivning, som kan antas göra ett kunnigt och seriöst jobb med avseende på offert/ hållande av utlovade tidsramar/ anläggningsfunktion osv?
Jag är rätt klar över vad jag vill ha för typ av anläggning, men som sagt: först och främst rätt firma på vårt tak!
Vi installerar solceller. Utgår från Svedala.B Babblas skrev:Snart dags att göra slag i solcellsfunderingen. Som så många andra har jag läst på div forum ang hur folk runt om i landet har upplevt sina installationer, med varierande resultat.
www.lundstromselektro.se
Om man går in på https://e-tjanster.elsakerhetsverket.se/foretag/kolla-elforetaget så kan man söka på verksamhetsort och se vilka som är registrerade för elproduktionsanläggning lågspänning.
Liknande trådar
-
Söker tips på snygga solceller och som kan anpassas snyggt runt skorsten och andra takdetaljer
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Söker tomt runt Läckeby- Kalmar
Tomter -
Auson bruntjära - söker bilder och erfarenhet
Fasad -
Isolera runt isokern skorsten ?
Isolering -
Söker elektriker runt Ängelholm/Båstad/Laholm
El