Hej. Har en del projekt i hemmet som blivit liggande då jag inte kan få tag på virke av varken rätt kvalité eller dimensioner. Undrar därför om någon kan rekommendera ett sågverk i NV Skåne (med omnjed), som är kapabla att såga t.ex. ribbor till ribbväggar/akustikpanel. Det är ett plus om de inte tar hutlöst betalt också :rofl:

Tack på förhand.

6NG03KPlrYcmZ1Aw2JSH1rgfXiBRwsXeMan3HQEJ3LlDRCNph4ndZssf9FojMMOaPVPsNCFdm6ErvE9fYb5Mf6sp1P4RnAayhuc=l80-w3000-h3000
 
oskar8889 oskar8889 skrev:
Hej. Har en del projekt i hemmet som blivit liggande då jag inte kan få tag på virke av varken rätt kvalité eller dimensioner. Undrar därför om någon kan rekommendera ett sågverk i NV Skåne (med omnjed), som är kapabla att såga t.ex. ribbor till ribbväggar/akustikpanel. Det är ett plus om de inte tar hutlöst betalt också :rofl:

Tack på förhand.

[bild]
Hej , har du fått tag på sågverk?
Har inget såg själv men har hyvleri så kanske kan hjälpa dig ändå.
Finns utanför Skånes Fagerhult
 
Det vore synnerligen hyggligt! Dessvärre behöver jag först hitta en såg och i den mån de även kan hyvla så är det så klart smidigast för mig att lösa allt på en adress!
 
Vad ska du ha sågat?
vår granne har en mindre såg.
Mvh Roger
 
oskar8889 oskar8889 skrev:
Det vore synnerligen hyggligt! Dessvärre behöver jag först hitta en såg och i den mån de även kan hyvla så är det så klart smidigast för mig att lösa allt på en adress!
oskar8889 oskar8889 skrev:
Det vore synnerligen hyggligt! Dessvärre behöver jag först hitta en såg och i den mån de även kan hyvla så är det så klart smidigast för mig att lösa allt på en adress!
Har skickat PM till dig angående ett sågverk i Skåne.:D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.