Tyvärr verkar inte den arkitekt firman ta mig seriöst, väntar fort på prisförslag. Det var i aug.
Så söker jag någon annan firman som sugen att ett litet uppdrag, är väl mesta dels design hjälp.
Runt Skaraborg, då man kan träffas, men funkar bilder å en bra dialog är jag öppen för det med.

Mvh

Hej

Hur gick det till slut? Hittade du en arkitektfirma som tog uppdraget? Hör av dig annars så skulle jag möjligtvis kunna hjälpa till, dock kan det bli svårt att träffas, jag sitter i Malmö, men om telefon och mail fungerar för dig så vore det perfekt.
Lite info om mig, jag jobbar som Arkitekt på ett bolag i Malmö. Vi jobbar endast med större företag och främst inom industri och kontorslokaler. Det jag kan erbjuda är hjälp utanför företaget, i privat regi, där fakturering i så fall skulle kunna gå via exempelvis frilans finans eller andra liknande bolag.
Jag är ganska ung och har jobbat lite mer än ett år, dock har jag både arkitekt och byggingenjörsutbildning i bagaget. Har tidigare ritat en del till privatpersonen vid sidan av ordinarie jobb, senast en villa utanför Eslöv som för tillfället ligger på bygglovshandläggarnas skrivbord. Är du intresserad får du gärna höra av dig i annat fall hoppas jag att det löser sig med designfrågorna :).

Mvh Kristoffer

• Gilla
SvanteC
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.