Hej!
Vi ska kakla in en spegel ovanför handfatet (som är ett dubbelhandfat) och nu så är det bara belysningen som fattas. Någon som har tips på snygg belysningsarmatur att sätta ovanför spegeln? Vi har förberett genom att dra ut el på två ställen så det behövs två lampor av någon sort.

Jag tycker inte jag har hittat så mycket snygga lampor ännu, det är mest lysrör av olika slag.

Posta gärna bilder om ni har.

Ingen som har något tips?

Vet inte vilken stil du gillar? Själv tycker jag att denna är snygg. Finns på Jula (www.jula.se) och kostar 249 kr.
423098_b.jpg

Lycka til!
Mvh Anna

Kan du inte klippa in en länk till en lampa du _inte_ gillar, så är det lättare att ge förslag på sådant du kanske gillar bättre?

/ama

Lampan från Jula verkar inte så tokig, den ska jag åka och kolla på. De andra från IKEA och Markslöjd är inte min stil. Tack för tipsen hittills.

Mejann skrev:
Lampan från Jula verkar inte så tokig, den ska jag åka och kolla på. De andra från IKEA och Markslöjd är inte min stil. Tack för tipsen hittills.
Det finns en lampa på Bauhaus som liknar Jula-lampan fast den har fyrkantig fot. En sådan köpte vi.

Mejann skrev:
Lampan från Jula verkar inte så tokig, den ska jag åka och kolla på.  De andra från IKEA och Markslöjd är inte min stil. Tack för tipsen hittills.
Oj, vad synd att jag slängde vår lampa som var som den på jula ;D Den hade du kunnat få gratis :) Hade inte en tanke på att någon ville ha en sådan ::)
Kanske ska kolla här innan man slänger något. Det som är gammal för en annan kanske är kul för någon annan :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.