Har funderat på detta länge nu och nu är det snart semester så då är det tid och väder att göra något åt mitt inte så tjusiga trapphus. Jag har tidigare fastnat vid att jag inte riktigt vet hur jag vill att det ska se ut så jag tänkte att jag kanske kan få ideer här.
Jag har tänkt måla tak,väggar mm, golvet på varje plan blir en stenskiffer/vinylmatta som är över sen en tidigare renovering. Trappan vette tusan vad jag ska göra åt, utrymmet är inte isolerat så på vintern är det kallt så skor används nån gång i trappen så nått som är tåligt. Mattan som ligger där idag har klarat sig bra men kan man göra nått annat som inte slits och ser ut som fan på en gång?
Jag har tänkt måla tak,väggar mm, golvet på varje plan blir en stenskiffer/vinylmatta som är över sen en tidigare renovering. Trappan vette tusan vad jag ska göra åt, utrymmet är inte isolerat så på vintern är det kallt så skor används nån gång i trappen så nått som är tåligt. Mattan som ligger där idag har klarat sig bra men kan man göra nått annat som inte slits och ser ut som fan på en gång?
Första bilden är plan 2 där jag bor övriga bilder är plan ett där står det "tomt" och man kommer in i ett vardagsrum där samt ut. Förvaringsplats saknar jag ingen, det finns en liten skrubb under trappen där blir det nog lite klädförvaring mm.
Man-cave... jag tror hela mitt liv är en mancave trapphuset på bilden är det första man kommer in i är man öppnar dörren till huset.
Man-cave... jag tror hela mitt liv är en mancave trapphuset på bilden är det första man kommer in i är man öppnar dörren till huset.
Liknande trådar
-
Hur fixar man riven vägg
Övrigt husrelaterat -
Hur fixar jag till en betongplatta med fel fall
Grund & Markarbeten -
Hur fixa detta tak på bästa sätt?
Färg, Måla & Tapetsera -
Fixa "grus" på öppna spisen?! Tips
Färg, Måla & Tapetsera -
Är det någon som kan tala om fabrikatet på blandaren? Tänkte prova att fixa den jobbiga trögheten.
Badrum