3 999 läst · 10 svar
4k läst
10 svar
Smakråd duschhörn
Vi skall köpa ett duschhörn med vikväggar men frågan är om det är klokast med klarglas eller om man vågar köpa med någon typ av mönster eller figurer?
En del sägar att man tröttnar och det därför är bättre att klistra på något på utsidan?
Någon som funderat mer på detta?
En del sägar att man tröttnar och det därför är bättre att klistra på något på utsidan?
Någon som funderat mer på detta?
Vi har hemma en Linc Niagara från Inr med randigt glas. Detta är ett mönster som jag själv är väldigt nöjd med. Det blir inte för mycket och jag tror inte heller att det är något man tröttnar på i längden. Sambon upplever dock att den frostade ytan ser smutsigare ut fortare, men jag tror att det är ungefär detsamma som klarglas
Tack då känner jag igen den.
Troligen ingen design man tröttnar på men skulle vara kul att se den i verkligheten eller vanligt foto.
Har bara hittat nätbutiker som säljer den.
Det finns medel för glasbehandling och en del använder visst bilvax också men vet inte om det fungerar på frostat glas?
Troligen ingen design man tröttnar på men skulle vara kul att se den i verkligheten eller vanligt foto.
Har bara hittat nätbutiker som säljer den.
Det finns medel för glasbehandling och en del använder visst bilvax också men vet inte om det fungerar på frostat glas?
Tror du kan söka på Inrs hemsida vart de har återförsäljare. Skall kolla hur det är med att ytbehandla duschar med frostat glas, tror inte det skall vara några konstigheter. Har lite olika medel på jobbet nämligen