Vilket ser du helst?

• Flashback

2 Röster 25,0%
  • Familjeliv

2 Röster 25,0%
  • Båda

1 Röster 12,5%
  • Sweclockers

2 Röster 25,0%
  • Alla tre

1 Röster 12,5%
  • Antal röster
    8
D
Hade varit festligt med lite nya ansikten känner jag. Nivån på Flashback och Familjeliv är ju snarlik den här - vilket forum önskar du slå ihop byggahus med?

Själv föredrar jag familjeliv, tycker det finns gott om utrymme för kvinnliga småbarnsföräldrar här. :)

Obs detta är en hypotetisk diskussion, det finns för mig inga kända planer på att en sammanslagning.

Glad första advent!

Redigerat:
Jag hittar inte alternativet - Nej tack!

• Gilla
elmont och 12 till
  • Laddar…
Kanske hypotetiskt bättre att slå ihop med Sweclockers för det har åtminstone med handfasta praktiska frågeställningar att göra. 😉🤓

• Gilla
Den ofrivillige klåparen
  • Laddar…
D
D dibb skrev:
Jag hittar inte alternativet - Nej tack!
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Kanske hypotetiskt bättre att slå ihop med Sweclockers för det har åtminstone med handfasta praktiska frågeställningar att göra. 😉🤓
La till Sweclockers.

Familjeliv såklart så jag kan bli ännu mer kränkt å någon anonym användares vägnar.

• Haha
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
D
Så du har också konto på Familjeliv!? Vad syftar ditt kontonamn på egentligen? 😮

Redigerat:
D Den ofrivillige klåparen skrev:
Så du har också konto på Familjeliv!? Vad syftar ditt kontor namn på egentligen? 😮
Varför så nyfiken när du själv begränsat ditt eget konto?

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
D
mikethebik mikethebik skrev:
Varför så nyfiken när du själv begränsat ditt eget konto?
Nu var det ju Rejäl som var nyfiken. Men obehagliga vibbar ger du, som vill ställa andras konton.

Nu var det ju Rejäl som var nyfiken. Men obehagliga vibbar ger du, som vill ställa andras konton.
Vadå obehagliga vibbar, de flesta har en profil som berättar lite om en själv och inte kan användas för att stalka, vilket jag inte är ett smack intresserad av, varken på dig eller andra medlemmar.
Låter som en öm punkt hos dig?

D
Vadå obehagliga vibbar, de flesta har en profil som berättar lite om en själv och inte kan användas för att stalka, vilket jag inte är ett smack intresserad av, varken på dig eller andra medlemmar.
Låter som en öm punkt hos dig?
Och ändå var du inne på min profil? Får inte ihop det. Du verkar söka konflikt så jag droppar detta. Bjurrar på sista ordet/inlägget!

Och ändå var du inne på min profil? Får inte ihop det. Du verkar söka konflikt så jag droppar detta. Bjurrar på sista ordet/inlägget!
Jag kollar på många profiler utan annan inställning än vanligt intresse, men du verkar vara milt sagt misstänksam och har kanske något i bagaget.
Söker inte konflikt bara för jag reagerar på ditt inlägg, tror det är du som är den som överreagerar.
Droppar också detta och övergår till mitt vanliga och normala intresse.

• Gilla
maxmsm och 1 till
  • Laddar…
Tar du bort den lilla vettiga skaran på fb så har du pedofiler, pundare och tjuvar kvar förutom mytomanerna och uppviglarna.

Är det snarlikt ? :p

Familjeliv har jag ingen aning om, är det ett raggforum i med man kan ändra sin status till pilsk och att man letar ?

• Haha
Den ofrivillige klåparen och 1 till
  • Laddar…
ClasseClas
Jag kollar på många profiler utan annan inställning än vanligt intresse, men du verkar vara milt sagt misstänksam och har kanske något i bagaget.
Söker inte konflikt bara för jag reagerar på ditt inlägg, tror det är du som är den som överreagerar.
Droppar också detta och övergår till mitt vanliga och normala intresse.
Det är fegt att dölja sin profil. Den möjligheten borde Forum-Direktionen ta bort.

wildeside
R Rkarlsson skrev:
Tar du bort den lilla vettiga skaran på fb så har du pedofiler, pundare och tjuvar kvar förutom mytomanerna och uppviglarna.

Är det snarlikt ? :p

Familjeliv har jag ingen aning om, är det ett raggforum i med man kan ändra sin status till pilsk och att man letar ?
Inte för att jag är nyfiken eller så!
Men vilken av ovanstående grupper räknar du in dej själv i?😉😂

• Haha
Den ofrivillige klåparen
  • Laddar…
Slå samman är nog ingen bra idé, men man kanske kan skicka vidare trådarna om asbestångest till Familjeliv.
Ska man slå samman med något så ligger nog Värmepumpsforum närmast till hands.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.