483 läst · 15 svar
483 läst
15 svar
Slå ihop byggahus med Flashback eller Familjeliv?
Sida 1 av 2
D
Den ofrivillige klåparen
Medlem
· 1 074 inlägg
Den ofrivillige klåparen
Medlem
- 1 074 inlägg
Hade varit festligt med lite nya ansikten känner jag. Nivån på Flashback och Familjeliv är ju snarlik den här - vilket forum önskar du slå ihop byggahus med?
Själv föredrar jag familjeliv, tycker det finns gott om utrymme för kvinnliga småbarnsföräldrar här.
Obs detta är en hypotetisk diskussion, det finns för mig inga kända planer på att en sammanslagning.
Glad första advent!
Själv föredrar jag familjeliv, tycker det finns gott om utrymme för kvinnliga småbarnsföräldrar här.
Obs detta är en hypotetisk diskussion, det finns för mig inga kända planer på att en sammanslagning.
Glad första advent!
Redigerat:
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 672 inlägg
Kanske hypotetiskt bättre att slå ihop med Sweclockers för det har åtminstone med handfasta praktiska frågeställningar att göra. 😉🤓
D
Den ofrivillige klåparen
Medlem
· 1 074 inlägg
Den ofrivillige klåparen
Medlem
- 1 074 inlägg
Vadå obehagliga vibbar, de flesta har en profil som berättar lite om en själv och inte kan användas för att stalka, vilket jag inte är ett smack intresserad av, varken på dig eller andra medlemmar.D Den ofrivillige klåparen skrev:
Låter som en öm punkt hos dig?
D
Den ofrivillige klåparen
Medlem
· 1 074 inlägg
Den ofrivillige klåparen
Medlem
- 1 074 inlägg
Och ändå var du inne på min profil? Får inte ihop det. Du verkar söka konflikt så jag droppar detta. Bjurrar på sista ordet/inlägget!mikethebik skrev:
Jag kollar på många profiler utan annan inställning än vanligt intresse, men du verkar vara milt sagt misstänksam och har kanske något i bagaget.D Den ofrivillige klåparen skrev:
Söker inte konflikt bara för jag reagerar på ditt inlägg, tror det är du som är den som överreagerar.
Droppar också detta och övergår till mitt vanliga och normala intresse.
Tar du bort den lilla vettiga skaran på fb så har du pedofiler, pundare och tjuvar kvar förutom mytomanerna och uppviglarna.
Är det snarlikt ?
Familjeliv har jag ingen aning om, är det ett raggforum i med man kan ändra sin status till pilsk och att man letar ?
Är det snarlikt ?
Familjeliv har jag ingen aning om, är det ett raggforum i med man kan ändra sin status till pilsk och att man letar ?
Det är fegt att dölja sin profil. Den möjligheten borde Forum-Direktionen ta bort.mikethebik skrev:Jag kollar på många profiler utan annan inställning än vanligt intresse, men du verkar vara milt sagt misstänksam och har kanske något i bagaget.
Söker inte konflikt bara för jag reagerar på ditt inlägg, tror det är du som är den som överreagerar.
Droppar också detta och övergår till mitt vanliga och normala intresse.
Inte för att jag är nyfiken eller så!R Rkarlsson skrev:
Men vilken av ovanstående grupper räknar du in dej själv i?😉😂