Jag fick idag min DeWalt D51845 spikpistol. När jag kollar igenom det ser jag att det på en del av bilderna i manualen, som denna:

Dewalt2.gif

sitter ett munstycke för tryckluften på. Något sådant fick jag inte med till min pistol utan den ser ut såhär:

DeWalt.jpg

Nu är detta säkert en urbota korkad fråga, men borde jag ha fått med ett munstycke till den?

Jag fick en dw51256(ny) från staterna förra veckan och jag fick inge munstycke heller..

Men 19kr senare på bauhaus så hade den munstycke

/J

Ah, tack för snabbt svar, perfekt!

Skulle ändå besöka byggvaruhus imorgon, däribland Bauhaus.

EDIT: Fick du också de coola DeWalt-skyddsglasögonen? Och jösses så snabb leverans. Beställde från USA måndag kväll, fick imorse. Hade jag köpt hos lokala bygghandlarn hade jag fått vänta längre och betala mycket mer...

Vid köp av nya tryckluftsmaskiner så är det mer regel än undantag att munstycket ej medlevereras. ;)

mmm, det finns ju några standards och dimensioner, så därför skickar man nog inte med någon anslutning.

Ksund skrev:
Ah, tack för snabbt svar, perfekt!

Skulle ändå besöka byggvaruhus imorgon, däribland Bauhaus.

EDIT: Fick du också de coola DeWalt-skyddsglasögonen? Och jösses så snabb leverans. Beställde från USA måndag kväll, fick imorse. Hade jag köpt hos lokala bygghandlarn hade jag fått vänta längre och betala mycket mer...
Givetvis fick jag brillorna, fast jag har dom till vardags och inte när jag snickrar..
;D

Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.