2 425 läst · 5 svar
2k läst
5 svar
Ska munstycke följa med spikpistol?
Jag fick idag min DeWalt D51845 spikpistol. När jag kollar igenom det ser jag att det på en del av bilderna i manualen, som denna:
sitter ett munstycke för tryckluften på. Något sådant fick jag inte med till min pistol utan den ser ut såhär:
Nu är detta säkert en urbota korkad fråga, men borde jag ha fått med ett munstycke till den?
sitter ett munstycke för tryckluften på. Något sådant fick jag inte med till min pistol utan den ser ut såhär:
Nu är detta säkert en urbota korkad fråga, men borde jag ha fått med ett munstycke till den?
Ah, tack för snabbt svar, perfekt!
Skulle ändå besöka byggvaruhus imorgon, däribland Bauhaus.
EDIT: Fick du också de coola DeWalt-skyddsglasögonen? Och jösses så snabb leverans. Beställde från USA måndag kväll, fick imorse. Hade jag köpt hos lokala bygghandlarn hade jag fått vänta längre och betala mycket mer...
EDIT: Fick du också de coola DeWalt-skyddsglasögonen? Och jösses så snabb leverans. Beställde från USA måndag kväll, fick imorse. Hade jag köpt hos lokala bygghandlarn hade jag fått vänta längre och betala mycket mer...
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögonen"
Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
Givetvis fick jag brillorna, fast jag har dom till vardags och inte när jag snickrar..Ksund skrev:Ah, tack för snabbt svar, perfekt!
;D
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Bör ändring av el med gamla färger på ledningarna följa samma eller ny standard?
El -
Vad heter följande del av vindtrappa?
Metall - stålkonstruktioner, svets och smide -
Skadade lister, fula badrumströsklar och trösklar skjuta med spikpistol, bostadsrätt nyproduktion
Byggmaterial & Byggteknik -
Hur spänner man Kärcher munstycke till högtryckstvätt?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Kompressor spikpistol
Verktyg, Maskiner & Fordon