Hej
Jag har planer för att renovera min källare och undrar vilket är bästa, putsa vägarna och slänga på silikatfärg eller gipsa med stålregler?
Och vilket är billigare

L Life is skåne skrev:
Hej
Jag har planer för att renovera min källare och undrar vilket är bästa, putsa vägarna och slänga på silikatfärg eller gipsa med stålregler?
Och vilket är billigare
Vill du ha lite värmeisolering så är väl stålreglar + isolering + gips + färg bäst.
Men hur vill du ha det?

Vad menar du med hur jag vill ha det? Jag har planer för att göra om källaren till en liten sällskaps lägenhet. Dock vill jag komma undan billigt

L Life is skåne skrev:
Vad menar du med hur jag vill ha det? Jag har planer för att göra om källaren till en liten sällskaps lägenhet. Dock vill jag komma undan billigt
L Life is skåne skrev:
L Life is skåne skrev:
Så ser det ut just nu, om jag ska putsa vilken putsa ska jag använda då? Då allas rekommendationer är olika

• Orenoverat källarrum med rivningsavfall, exponerade rör, små fönster och synliga konstruktionselement. Renoveringsprojekt pågår.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Övergiven källarlokal med vitmålade tegelväggar, mögelskador, nedfallen puts och skräp på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.