Hejsan.
Skulle precis få tummen ur och mjukfoga köket som jag kaklade för ett bra tag sen, men så läste jag precis på tuben från Kiilto att denna fog inte var lämplig för natursten. Så kvällens ”efterlängtade” (not) projekt fick avbrytas. Nån kunnig som har bra tips på en bättre passande fog i nära färgen 42 STEEL som jag har på fogen? 🙄

• Kiilto Pro sanitetsfog tub på granitbänkskiva framför vitt kakel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild av en Kiilto tub med texten "Ej lämplig för natursten" understruken i rött, beskriver användningsområden och innehåll.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
K
B Bobbobula skrev:
Hejsan.
Skulle precis få tummen ur och mjukfoga köket som jag kaklade för ett bra tag sen, men så läste jag precis på tuben från Kiilto att denna fog inte var lämplig för natursten. Så kvällens ”efterlängtade” (not) projekt fick avbrytas. Nån kunnig som har bra tips på en bättre passande fog i nära färgen 42 STEEL som jag har på fogen? 🙄
Är det natursten? Inte ett kompositmaterial?

K Kardan79 skrev:
Är det natursten? Inte ett kompositmaterial?
Det är natursten, granit ”steel grey”

B Bobbobula skrev:
Hejsan.
Någon som testat denna? Känns kanske lite för budget 😁

https://www.biltema.se/bygg/farg/fo...Do0N16Qs1ANw7EI_o5mKKWXfHf1KK-iBoCBYkQAvD_BwE

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.