228 läst · 3 svar
228 läst
3 svar
Side-by-side 2024/2025
Hej,
Jag har forskat lite i trådar och på nätet men tar gärna input om side-by-side när det gäller övre del full kyl och undre del frys. Gärna ismaskin men inte nödvändigt.
Har dubbelbredd med Liebherr med fullhöjdskyl/nollzon + frys/ismaskin & vinkyl sedan 10 mycket nöjda år men har inte 120 utan runt 90 cm erforderligt i nya köket.
Vad tycker ni?
Mvh
TMC
Jag har forskat lite i trådar och på nätet men tar gärna input om side-by-side när det gäller övre del full kyl och undre del frys. Gärna ismaskin men inte nödvändigt.
Har dubbelbredd med Liebherr med fullhöjdskyl/nollzon + frys/ismaskin & vinkyl sedan 10 mycket nöjda år men har inte 120 utan runt 90 cm erforderligt i nya köket.
Vad tycker ni?
Mvh
TMC
SbS har en smal frys till vänster det du är ute efter låter mer som en french-typenT TMC skrev:Hej,
Vad tycker ni?
Mvh
TMC
gå på LG eller siemens
Liknande trådar
-
Här är veden billig och här har man ockerpriser – jämförelse 2024
Artikelkommentarer -
Binda elpris oktober 2024?
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Genomsnittsräntor i augusti 2024 för rörliga bolån - rykande färsk lista
Artikelkommentarer -
Kostnad för deponi av sprängsten i Stockholm 2024
Grund & Markarbeten -
VVS och tappvatten 2024, vad ska man egentligen ha?
Vatten & Avlopp