Precis köpt ett "nytt" hus, fnuttarna betyder att huset är nytt för mig men ganska slitet... Det sitter en blandad kompott av brytare och uttag i huset och varefter jag tänker mig renovera så vill jag förstås ha snyggare brytare & uttag. Serien från Schneider nämnd i rubriken ger ju ett annat inryck än de vanliga vita som brukar vara det vanliga. Det verkar dock som att serien Ultimate endast är gjord för england?? Någon som vet om det finns en EU modell av den? Antar att brytaren jan anvädas (är det samma skruvmönster?) men skulle ju vara snyggt med samma uttag..
Eller har ni förslag på andra snygga så välkomnas det förstås.
Eller har ni förslag på andra snygga så välkomnas det förstås.
Lyfter frågan igen, behöver som sagt byta alla brytare och uttag i ett hus och letar efter snygga (vilket ju är en subjektiv fråga!) och sen vill jag väldigt gärna ha skruv anslutningar, inte snabbplintar. Snabb funkar säkret bra vid nysinatllation men när man efter 10år behöva öppna dem går 50% av alla mina schnider snabbkopplingar av...
Så tar gärna emot förslag på brytare/uttag som har skruvplint och ni tycker är snygga som inte kostar en förmögenhet (lite dyrrare är ok men inte 10ggr schnider priser).
Så tar gärna emot förslag på brytare/uttag som har skruvplint och ni tycker är snygga som inte kostar en förmögenhet (lite dyrrare är ok men inte 10ggr schnider priser).