På konsumentens sida
· 3 111 inlägg
Just nu är det val i USA och vi har tittat närmare på hur Clinton och Trump bor för tillfället. Hur du bor säger ju en del om dig som person och de båda presidentkandidaterna har olika stil där hemma, kan vi konstatera.
Du kan läsa artikeln här: Så bor de amerikanska presidentkandidaterna Clinton och Trump
Du kan läsa artikeln här: Så bor de amerikanska presidentkandidaterna Clinton och Trump
Administrator
· Skåne
· 7 841 inlägg
Nähä, hus.
Renoverare
· Stockholm
· 18 324 inlägg
Trumps inredning skulle lika gärna kunna vara från en hemnetannons på bostadsrätt i Akalla (fast lite mindre volym då)
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Nu har du verkligen gjort ett riktigt bottennapp, Marléne!
Varför inte jämföra hur Ilmar Reepalu bor, jämfört med migranterna i Rosengård och Herrgården?
https://www.hitta.se/kartan!~55.588...58817100:13.01400000!a=183.34649!pi=-10.00000
Citat från Hitta.se:
PS
Ursäkta Marlén för mitt utbrott, men jag blir så trött på dessa ständiga påhopp på Donald Trumph.
Visst, han är världens fiende nummer ett i vissa ögon, men vad har detta med vårt svenska husbyggande att göra?
Varför inte jämföra hur Ilmar Reepalu bor, jämfört med migranterna i Rosengård och Herrgården?
https://www.hitta.se/kartan!~55.588...58817100:13.01400000!a=183.34649!pi=-10.00000
Citat från Hitta.se:
PS
Ursäkta Marlén för mitt utbrott, men jag blir så trött på dessa ständiga påhopp på Donald Trumph.
Visst, han är världens fiende nummer ett i vissa ögon, men vad har detta med vårt svenska husbyggande att göra?
Redigerat:
Får man fråga vart du läser om påhopp på Trump? För jag ser absolut ingenting? Sen är det väl inte svårt a tt förstå påhopp på en person som slänger ur sig saker i tid och otid som är förolämpande, korkade och helt enkelt efterblivna.KnockOnWood skrev:Nu har du verkligen gjort ett riktigt bottennapp, Marléne!
[länk]
Citat från Hitta.se:
PS
Jag gillar inte någon av kandidaterna men hoppas på Trump för entertaimentvalue, sedan kanske vi kommer ett steg närmre mitt utopia som är Zombieapocalypse.
Ontopic så är jag inte förtjust alls i guld och glitter så jag skulle aldrig inreda som Trumps hus. Sure kan det vara kul att se något sådant i ett museum men som hem?
Medlem
· Västerbotten
· 888 inlägg
Bortser man att Trump vill rumstrera om i hur Nato ska funka här och kanske indirekt kunna ge ryssarna fripassage till baltländerna, Östersjön och eventuellt Sverige (Gotland har väl varit intressant) så kan jag hålla med om att det vore lite underhållning om han vann. Ska han dock kunna påverka sådana saker så vetefasen om jag vill se honom i närheten av Vita huset.
Angående husen så är Clintonfolkets hus givna vinnare i mina ögon, oavsett om Trumps är värt massor med pengar. Jag har svårt för bostäder som liknar museum, konstutställningar eller hotell. Jag vill ha hem-känslan och det lilla man kan se av Hillarys bostäder så upplevs de betydligt trevligare.
Angående husen så är Clintonfolkets hus givna vinnare i mina ögon, oavsett om Trumps är värt massor med pengar. Jag har svårt för bostäder som liknar museum, konstutställningar eller hotell. Jag vill ha hem-känslan och det lilla man kan se av Hillarys bostäder så upplevs de betydligt trevligare.
Även om det inte stundar val i Sverige just nu så började jag ändå fundera lite över hur våra Svenska politiker bor.
Jag insåg att jag har absolut ingen aning.
Det enda jag vet är att Palme bodde i radhus
Och Göran Persson bor i herrgård
Jag insåg att jag har absolut ingen aning.
Det enda jag vet är att Palme bodde i radhus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och Göran Persson bor i herrgård
Personligen kan jag tycka att hur de bor och i vilket område inte betyder speciellt mycket. Av värde är dock hur de vill framställa sig själva, hur det stämmer med deras politiska agenda och om de hymlar med sin bostadsform.Mikael_L skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 9 881 inlägg