Tycker min borstlösa Makita skruvdragare är jäkligt svårjobbad. Särskilt om man vill efterdra med lågt varvtal eller finjustera en skruv. Kolla på filmen så förstår ni nog.
Den var inte så här för två år sen när den va ny utan det har kommit med tiden. Tycker det blir värre och värre också.
Någon som vet vad man gör åt det?
(Jag försöker hålla avtryckaren lika mycket intryckt hela filmen men tappar den nog lite mot mitten av klippet. Men känns ändå som det inte bara är min tumme det är fel på)
Den var inte så här för två år sen när den va ny utan det har kommit med tiden. Tycker det blir värre och värre också.
(Jag försöker hålla avtryckaren lika mycket intryckt hela filmen men tappar den nog lite mot mitten av klippet. Men känns ändå som det inte bara är min tumme det är fel på)
Bästa svaret
Medlem
· Västernorrland
· 1 inlägg
Byt knappen, alternativt, ta isär den och gör rent med sprit och luftB bjoma skrev:Tycker min borstlösa Makita skruvdragare är jäkligt svårjobbad. Särskilt om man vill efterdra med lågt varvtal eller finjustera en skruv. Kolla på filmen så förstår ni nog.
[video]
Liknande trådar
-
Handtaget börja plötsligt bli varmt makita
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Tips på gersåg - Makita, DeWalt eller Bosch?
Trasiga makita skruvdragare?
Makita-inlägg DTW1001 skänkes - Sundsvall
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Makita ddf480sp1j jubileums skruvdragare
Verktyg, Maskiner & Fordon