Renoverar badrum i en 50-tals villa och valde plastmatta efter deras inrådan pga hur huset rör sig.
Men är verkligen inte nöjd med hur dom lagt mattan. Plastmattan är inte ens fastlimmad mot underlaget på vissa ställen.
Vad säger ni andra

Lös plastmatta i hörn av badrum; mattan är inte fastlimmad och sitter löst mot underlaget i en 50-tals villarenovering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Plastmatta i badrum från renovering i 50-talsvilla, löst lagd med synliga veck vid hörnet.
Skapa konto
Uppsättning av plastmatta i badrum, del av mattan är dåligt fäst och lyfter från underlaget.
Skapa konto
Närbild av skarv mellan två sektioner av plastmatta i ett 50-talshus badrum, där mattan inte sitter fast ordentligt mot underlaget.
Skapa konto

Redigerat:
  • Wow
  • Ledsen
Luddis_1 och 1 till
  • Laddar…
Ringa och prata med dem ang problemen du ser och tycker, men JA de kanske man inte skulle tyckt vara helt snyggt

• Gilla
Lappen1971 och 1 till
  • Laddar…
Gjorde de detta en Fredag efter lunch? Isåfall ville de hellre komma hem tidigt än att göra jobbet ordentligt. Det där ser oacceptabelt ut.

• Gilla
Lappen1971
  • Laddar…
Nä det där såg inte alls bra ut hörnen ska va skarpa och sitta fast. Sen ser krängningarna runt rören inte så bra ut

• Gilla
Bo arnold och 1 till
  • Laddar…
Har du en besiktning man? Har svårt att tro att denne skulle acceptera detta? Jobbar de så på ytan så kan det finnas andra fel också. Innan du betalar, se till att få dit en besiktning man

Globetrot Globetrot skrev:
Har du en besiktning man? Har svårt att tro att denne skulle acceptera detta? Jobbar de så på ytan så kan det finnas andra fel också. Innan du betalar, se till att få dit en besiktning man
Ingeting är klart än och jag har kontaktat firman per mail under helgen. Väntar på återkoppling. Så länge detta inte är löst har dom inte tillgång till huset.

Det där hade jag inte ens varit nöjd med om jag försökt att göra det själv. Att någon som ska vara proffs lämnar ett sådant resultat är ju rätt skrämmande. De kan ju knappast missat det kan man tycka. Så tyvärr misstänker jag att firman inte är helt seriös.

Att en firma är auktoriserad är tyvärr ingen garanti för att de är seriösa. Att bli auktoriserad handlar väl mest om att fylla i papper och möjligen att någon på firman har gått en kurs där alla i princip alltid blir godkända.

• Gilla
Globetrot
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.