Hallå gott folk!

Har nu fått tag på ett hushåll med ett tillhört förråd som är fristående.

Tanken är att renovera upp detta förråd och isolera det så jag kan bygga om det till ett gaming rum. Men söker lite rådgivning om vad jag bör tänka på och hur jag ska gå tillväga för att förhindra fukt och att det blir nordpolen under vintertid!

Må bäst!

• Bild på ett fristående förråd med murade tegelväggar, träpall och staplade takpannor, planerat för ombyggnad till gamingrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bild av insidan av ett fristående förråd med betonggolv, gammal stege och putsad tegelvägg, tänkt att renoveras till gamingrum.
    Skapa konto
  • Trätak med brädloft, sprucken puts på väggen och tegelvägg i ett gammalt förråd, med tegelpannor stående mot väggen.
    Skapa konto
  • Trätak och tegelvägg i äldre förråd, synliga bjälkar och murbruk, förberedelse för renovering och ombyggnad till isolerat gamingrum.
    Skapa konto
Hur värms det idag? Standardsvaret när det gäller uppvärmning av sånt här brukar vara LLVP på Byggahus....

Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Hur värms det idag? Standardsvaret när det gäller uppvärmning av sånt här brukar vara LLVP på Byggahus....
Finns inget värmesystem i denna delen idag. Tanken är att det kommer att självvärmas av dator och ex antal 3D-printers.

Ber om ursäkt om jag lagt den i fel tråd. Är ny här 😅

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.