M Mossiefied #1 Medlem · Örebro · 6 inlägg fredag 13:43 Mossiefied Medlem Örebro 6 inlägg fredag 13:43 #1 Har en spott nära takdusch som är krom Några förslag på vad man kan sätta på ovansidan av duschen så den inte speglar/reflekterar ljuset tillbaka upp i taket så mycket från spotten? #dusch
Har en spott nära takdusch som är krom Några förslag på vad man kan sätta på ovansidan av duschen så den inte speglar/reflekterar ljuset tillbaka upp i taket så mycket från spotten?
klaskarlsson #2 Medlem · Stockholm · 7 292 inlägg fredag 14:06 klaskarlsson Medlem Stockholm 7 292 inlägg fredag 14:06 #2 M Mossiefied skrev: Har en spott nära takdusch som är krom Några förslag på vad man kan sätta på ovansidan av duschen så den inte speglar/reflekterar ljuset tillbaka upp i taket så mycket från spotten? Lacka den med mattsvart färg ? Alt någon matt klarlack som kanske mildrar reflektionen ngt utan att helt ändra färg ?
M Mossiefied skrev: Har en spott nära takdusch som är krom Några förslag på vad man kan sätta på ovansidan av duschen så den inte speglar/reflekterar ljuset tillbaka upp i taket så mycket från spotten? Lacka den med mattsvart färg ? Alt någon matt klarlack som kanske mildrar reflektionen ngt utan att helt ändra färg ?
1337 #3 Medlem · Blekinge · 583 inlägg fredag 21:29 1337 Medlem Blekinge 583 inlägg fredag 21:29 #3 Jag klädde våran med mattsvart vinyl. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
M Mossiefied #4 Medlem · Örebro · 6 inlägg igår 16:33 Mossiefied Medlem Örebro 6 inlägg igår 16:33 #4 1337 skrev: Jag klädde våran med mattsvart vinyl. Åkte och köpte och satte dit! Blev mycket bättre! Tack
1337 skrev: Jag klädde våran med mattsvart vinyl. Åkte och köpte och satte dit! Blev mycket bättre! Tack