Hejsan
Jag har av någon anledning byggt upp ett sug efter en radioladdare.
Antingen Dewalts eller Bosch Blå varianten.
Kanske lite onödigt, men den hade suttit fint ute i garaget.
Någon som har några anledningar till mig varför jag bara måste ha en ?
Jag har av någon anledning byggt upp ett sug efter en radioladdare.
Antingen Dewalts eller Bosch Blå varianten.
Kanske lite onödigt, men den hade suttit fint ute i garaget.
Någon som har några anledningar till mig varför jag bara måste ha en ?
För att det är bekvämt att ladda i den, det är bra att kunna ha radio när man inte har ström. Men ska du bara ha den i garaget e det nog inget jag skulle satsa på.
Använder min dewalt dagligen, men jag har den med mig på jobbet.
Använder min dewalt dagligen, men jag har den med mig på jobbet.
Finns det några anledningar till att inte ha en??
Radio är alltid trevligtr att ha när man jobbar !!!
Men handen på hjärtat, som radio i garaget hade jag själv hellre köpt en någon billig kompaktstereo, kanske en thompson från elgiganten för 800 pix. Då kan man även bränna en CD med 10 timmar favoritmusik i MP3.
Detta är dock inte något alternativ om radion ska tas med på diverse arbetsplatser, då är den alltför lättskadad och krånglig!
Men handen på hjärtat, som radio i garaget hade jag själv hellre köpt en någon billig kompaktstereo, kanske en thompson från elgiganten för 800 pix. Då kan man även bränna en CD med 10 timmar favoritmusik i MP3.
Detta är dock inte något alternativ om radion ska tas med på diverse arbetsplatser, då är den alltför lättskadad och krånglig!
Denna TEAC R1 har blivit poppis bland mig och mina kollegor.
Bra ljud, bra mottagning på radion (vilket är mer än man kan säga om DeWalt...), AUX-ingång till iPoden, litet format och uppladdningsbar. Har fått många kommentarer om vilket bra ljud det är i den. En tusing hos OnOff.
Bra ljud, bra mottagning på radion (vilket är mer än man kan säga om DeWalt...), AUX-ingång till iPoden, litet format och uppladdningsbar. Har fått många kommentarer om vilket bra ljud det är i den. En tusing hos OnOff.
Har haft Dewalt radio med laddare och flera batterimaskiner i flera år och allt är superbra kan köra radion på 12 eller 18 volt eller 220 skitbra radio jag använder dagligen men att bara ha stående i garaget är väll ingen ide, eller ?
Då är troligtvis min radio inget att impa med. Vann den på en tävling för en 20 år sedan. Rätt liten: 10x15x20cm. Skitig som bara den. Den vita plasten är numera ... inte vit . Limkluttar lite överallt, knastrar och har sig men funkar bra bara man får in en station. Har den bara för bakgrundsmusik från radio. Funderade ett tag på att ersätta den med Makitas motsvarighet men tyckte att det inte var motiverat, inte ännu iafa