1 590 läst · 40 svar
2k läst
40 svar
Quiz: Vad kostar det att bo i hus?
Sida 1 av 3
Quiz: Vad kostar det att bo i hus? https://www.byggahus.se/quiz/407-vad-kostar-det-att-bo-i-hus
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 554 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer (60%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Det är väl över godkänt-gränsen åtminstone. Men jag undrar över frågan om bolånet på 3 miljoner, hur skulle man ha kommit fram till det rätta svaret, var det tänkt?
Det är väl över godkänt-gränsen åtminstone. Men jag undrar över frågan om bolånet på 3 miljoner, hur skulle man ha kommit fram till det rätta svaret, var det tänkt?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 54 andra personer (100%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Dom verkar räkna med kostnad efter ränteavdragetSågspånPappspikEternit skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 554 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 117 andra personer (99%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Om man inte har inkomster av kapital, då.blir det avdrag på räntevdraget. Därmed otroligt märkligt att ha med det utan att nämna att det är en del av uträkningenNissens skrev:
Hände mig när vi hade bundet lån på typ 1% och räntan på sparkontot var typ 3,5%.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 254 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Första gången jag har bättre än genomsnittet och då betalar jag inte ens räkningarna i familjen
Första gången jag har bättre än genomsnittet och då betalar jag inte ens räkningarna i familjen
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer (22%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Är mina kostnader verkligen så off...
Är mina kostnader verkligen så off...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 287 andra personer (97%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 213 andra personer (72%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 31 andra personer (10%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"