3 299 läst · 61 svar
3k läst
61 svar
Quiz: Vad kan du om attefallshus?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 112 inlägg
Quiz: Vad kan du om attefallshus? https://www.byggahus.se/quiz/306-vad-kan-du-om-attefallshus
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 20 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om attefallshus?"
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 106 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 106 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om attefallshus?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om attefallshus?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 56 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om attefallshus?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket inte är sämst av de som gjorde quizet "Vad kan du om attefallshus?"
Jag fick rätt på de viktiga frågorna i alla fall. Som de om tillstånd och strandskydd med mera.
Jag fick rätt på de viktiga frågorna i alla fall. Som de om tillstånd och strandskydd med mera.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om attefallshus?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 129 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om attefallshus?"
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 341 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 341 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 220 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om attefallshus?"
Attans missade 2 frågor
Attans missade 2 frågor
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 438 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om attefallshus?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 356 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om attefallshus?"