4 417 läst · 47 svar
4k läst
47 svar
Quiz: Vad heter taket?
Sida 1 av 4
På konsumentens sida
· 3 122 inlägg
Quiz: Vad heter taket? https://www.byggahus.se/quiz/285-vad-heter-taket
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 36 andra personer som har gjort quizet "Vad heter taket?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 91 andra personer som har gjort quizet "Vad heter taket?"
kul!
kul!
Allvetare
· Östergötland
· 4 153 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 344 andra personer som har gjort quizet "Vad heter taket?"
tak är kul
tak är kul
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 343 andra personer som har gjort quizet "Vad heter taket?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 406 andra personer som har gjort quizet "Vad heter taket?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 427 andra personer som har gjort quizet "Vad heter taket?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 299 andra personer som har gjort quizet "Vad heter taket?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 56 andra personer som har gjort quizet "Vad heter taket?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 462 andra personer som har gjort quizet "Vad heter taket?"