7 427 läst · 127 svar
7k läst
127 svar
Quiz: Vad heter byggvarorna?
Sida 1 av 9
På konsumentens sida
· 3 117 inlägg
Quiz: Vad heter byggvarorna? https://www.byggahus.se/quiz/341-vad-heter-byggvarorna
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Husägare
· Ljungskile
· 13 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 42 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 83 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 108 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 108 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 250 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Fredagsskryt
Fredagsskryt
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 199 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"