1 307 läst · 72 svar
1k läst
72 svar
Quiz: Kan du yxan?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 139 inlägg
Quiz: Kan du yxan? https://www.byggahus.se/quiz/391-kan-du-yxan
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 53 andra personer (84%) som har gjort quizet "Kan du yxan?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer (15%) som har gjort quizet "Kan du yxan?"
Jag sög, och fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer (15%) som har gjort quizet "Kan du yxan?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 132 andra personer (97%) som har gjort quizet "Kan du yxan?"
Ganska lätt quiz den här gången
Ganska lätt quiz den här gången
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 45 andra personer (32%) som har gjort quizet "Kan du yxan?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer (15%) som har gjort quizet "Kan du yxan?"
Inte min kopp te, tydligen.
Inte min kopp te, tydligen.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 145 andra personer (84%) som har gjort quizet "Kan du yxan?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 176 andra personer (83%) som har gjort quizet "Kan du yxan?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 196 andra personer (83%) som har gjort quizet "Kan du yxan?"
Fick fel på tomahawkyxa. Tycks inte ha någon anknytning till en klassisk tomahawk.
Fick fel på tomahawkyxa. Tycks inte ha någon anknytning till en klassisk tomahawk.