På konsumentens sida
· 3 160 inlägg
Quiz: 10 svåra snickeri- och husord https://www.byggahus.se/quiz/394-10-svara-snickeri-och-husord
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (33%) som har gjort quizet "10 svåra snickeri- och husord"
Jag tycker inte att svaret på fråga 7 är helt korrekt - det är åtminstone inte entydigt.
Det finns/kan finnas andra former av deformation som inte heller ändrar volymen (beroende av tvärkontraktionstalet).
Det finns/kan finnas andra former av deformation som inte heller ändrar volymen (beroende av tvärkontraktionstalet).
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 105 andra personer (58%) som har gjort quizet "10 svåra snickeri- och husord"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 129 andra personer (58%) som har gjort quizet "10 svåra snickeri- och husord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 189 andra personer (81%) som har gjort quizet "10 svåra snickeri- och husord"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 139 andra personer (57%) som har gjort quizet "10 svåra snickeri- och husord"
Medlem
· Korpilombolo
· 3 396 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 201 andra personer (80%) som har gjort quizet "10 svåra snickeri- och husord"
Men hur många bygger slott med försvarsmur på taket idag?
Men hur många bygger slott med försvarsmur på taket idag?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 216 andra personer (80%) som har gjort quizet "10 svåra snickeri- och husord"
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 534 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 534 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 252 andra personer (82%) som har gjort quizet "10 svåra snickeri- och husord"