Vilket luftflöde måste det minst vara vid 4 bar?
Hur ofta och hur lång tid ska den klara aktuellt luftflöde och tryck?
Ska den vara bärbar, rullbar eller stationär?
Vilken ljudnivå får den hålla?
Hur stor lufttank har du tänkt?
Hur ofta och hur lång tid ska den klara aktuellt luftflöde och tryck?
Ska den vara bärbar, rullbar eller stationär?
Vilken ljudnivå får den hålla?
Hur stor lufttank har du tänkt?
4 bar? Är det mindre än så, så är det väl inte ens värt att kallas kompressor? Men sen "superkvalitet"? Är det något specifikt arbete den är tänkt att utföra, och är det isåfall inga andra krav. Exempelvis luftflöde, tankstorlek, och ljudnivå?P ptk skrev:
Atlas Copco är också ett säkert kort om man vill ha det bästa och gillar svenskt.
Sen är frågan om du behöver en sån här:
Eller en sån här?
😀
Sen är frågan om du behöver en sån här:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Eller en sån här?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
😀
Medlem
· Sverige
· 5 391 inlägg
ptk, TS, kanske skulle börja med att berätta vilka behov och användningsområden som är aktuella.
Tex som för egen del, jag har mest allmän renblåsning, en del dyckertpistoler, i undantagsfall luftkrävande prylar typ bilningshammare och de kan inte köras länge i stöten. En del sprutpistoler, blästringsgrunkor men även där rätt kinkigt med luftvolym mest.
Har en standard skitbillig 2 hkr 24-literskompressor, klen kompressor om man ska ha den till luftkrävande jobb men funkar hyfsat i mina tllämpningar hittills.
Tex som för egen del, jag har mest allmän renblåsning, en del dyckertpistoler, i undantagsfall luftkrävande prylar typ bilningshammare och de kan inte köras länge i stöten. En del sprutpistoler, blästringsgrunkor men även där rätt kinkigt med luftvolym mest.
Har en standard skitbillig 2 hkr 24-literskompressor, klen kompressor om man ska ha den till luftkrävande jobb men funkar hyfsat i mina tllämpningar hittills.