Hej.
När det nu blev dags att dra igång klipparen för säsongen så beter sig min worx väldigt konstigt. När den startar så går den ur laddstationen och försöker göra en båge runt laddstationen i en alldeles för snäv vinkel och går till sist emot själva baksidan/hörnan på laddstationen. Detta problemet löser han dock själv, även om den aldrig gjort så innan. Den har bara startat och gått ut och klippt slumpmässigt liksom. Men sedan så går den bara någon meter innan den stannar, ändrar riktning och går någon meter för att återigen ändra riktning tvärt. Efter ett tag så blir det stopp. Antingen utan att det står något i displayen eller står det att den är utanför området typ. När jag sedan ska kvittera och starta så går den oftast inte att få igång. Den funkade förra säsongen ända tills jag avslutade innan vintern. Är det någon som har någon aning vad detta kan bero på?

A
Byt till gardena eller husqvarna. Jag hade en sådan skitmaskin du har tidigare också

Håller fullständigt med dig faktiskt. Den har redan varit på reparation en gång under garantitiden.
Men nu har man ju köpt möget, så nu gäller det att hålla liv i skiten så länge som möjligt

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.