Har problem med att installera IKEA Kitchen Planner på min bärbara dator. Det funkar dock fint på den stationära. Kör xp på båda. Får upp felmeddelande ang något "Fatal Error". Är det någon som varit med om detta innan och fått löst det?

/hedde

Hej
jag har samma problem, någon som vet vad det beror på?:confused:

Tyvärr, samma problem här:(

Måste väl stå något mer i meddelandet än "Fatal Error" ?

Själv hade jag gärna sett att de fixade kompatibiliteten så det gick att köra i Linux. Kör nämligen själv Ubuntu Linux.

tycker det hade räckt med att de fixade minnesläckorna... Efter ett par timmar så använder programmet 100MB utan att man gjort något... :)

De borde dessutom ha någonstans där man kan rapportera in alla buggar... Helt otroligt egentligen, de har haft detta programmet i rätt många år nu och ändå suger det purjo... Man undrar ju vilket företag som har gjort programmet åt dem...

Detta fel fick jag när jag hade installerat Kviks home planner. Den bygger på samma programvara men en senare version. När man klickar på sin IKEA-köksfil så öppnas den i Kvik-programmet och då uppstår detta fel. Lösningen är att starta IKEAs planner och sedan öppna filen därifrån. Kanske inte lösningen för dig men jag skriver det ändå ifall ifall...

Kan också nämna att IKEA kommer släppa en ny och betydligt bättre home planner i sinom tid. Tyvärr dröjer det nog ett eller två år :(

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.