Hej.
Pop-up locket i mitt handfat har fastnat, skulle trycka ner det som vanligt för att ändra läge och minns att det kändes annorlunda (trögare) men fortsatte ändå att trycka och nu sitter det fast. Har provat att ta bort avloppsröret precis under och försökte banka lite på det som jag antar är pinnen som leder ner från locket men inget hände. Någon som vet hur man gör?
Ursäkta bild nr. 2 och 3 men tänkte att det kanske kan hjälpa den som vet.
Pop-up locket i mitt handfat har fastnat, skulle trycka ner det som vanligt för att ändra läge och minns att det kändes annorlunda (trögare) men fortsatte ändå att trycka och nu sitter det fast. Har provat att ta bort avloppsröret precis under och försökte banka lite på det som jag antar är pinnen som leder ner från locket men inget hände. Någon som vet hur man gör?
Ursäkta bild nr. 2 och 3 men tänkte att det kanske kan hjälpa den som vet.
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 065 inlägg
Borde väl gå att få upp den om du knackar med en riktigt lång skruvmejsel underifrån. Annars har den nog pajat helt. Är det en sådan där som ska återfjädra?
Prova sugkopp för GU10 lampor om den går att vira på lite försiktigt.
Prova sugkopp för GU10 lampor om den går att vira på lite försiktigt.
Vi har pop up i vår lgh men det är med ett slags gummimebran innanför en plasthylsa så tänk på att inte använda en vass skruvmejsel i mitten underifrån utan håll dig till kanten så kanske du kan få den att poppa up
/B
/B