A Anton Arvanitis #1 Medlem · 147 inlägg 7 jan 18:41 Anton Arvanitis Medlem 147 inlägg 7 jan 18:41 #1 Hej till alla experter, Jag undrar om jag har granitkeramik på betongvägg som underlag i badrummet, vilken sorts "plugg" ska jag använda? Tack på förhand! #plugg
Hej till alla experter, Jag undrar om jag har granitkeramik på betongvägg som underlag i badrummet, vilken sorts "plugg" ska jag använda? Tack på förhand!
G GoGetLost #2 Medlem · Skaraborg · 844 inlägg 7 jan 18:46 GoGetLost Medlem Skaraborg 844 inlägg 7 jan 18:46 #2 A Anton Arvanitis skrev: Hej till alla experter, Jag undrar om jag har granitkeramik på betongvägg som underlag i badrummet, vilken sorts "plugg" ska jag använda? Tack på förhand! Plastplugg
A Anton Arvanitis skrev: Hej till alla experter, Jag undrar om jag har granitkeramik på betongvägg som underlag i badrummet, vilken sorts "plugg" ska jag använda? Tack på förhand! Plastplugg
R Rejäl #3 Lösvirkesbyggare · 10 663 inlägg 7 jan 18:50 Rejäl Lösvirkesbyggare 10 663 inlägg 7 jan 18:50 #3 Nylonplugg känns bättre..
G GoGetLost #4 Medlem · Skaraborg · 844 inlägg 7 jan 18:55 GoGetLost Medlem Skaraborg 844 inlägg 7 jan 18:55 #4 R Rejäl skrev: Nylonplugg känns bättre.. Nylon är väl en sorts plast? 😜
R Rejäl #5 Lösvirkesbyggare · 10 663 inlägg 7 jan 18:56 Rejäl Lösvirkesbyggare 10 663 inlägg 7 jan 18:56 #5 G GoGetLost skrev: Nylon är väl en sorts plast? 😜 Ja men i plugg världen så är det två olika med olika kvalitet😩
G GoGetLost skrev: Nylon är väl en sorts plast? 😜 Ja men i plugg världen så är det två olika med olika kvalitet😩
BirgitS #6 Medlem · Stockholms län · 41 769 inlägg 7 jan 20:25 BirgitS Medlem Stockholms län 41 769 inlägg 7 jan 20:25 #6 För att undvika tveksamheter så spelar det väl ingen roll om det är granitkeramik, kakel eller våtrumsmatta på väggen eftersom det man skruvar upp ska sättas fast i betongen och inte i ytskiktet.
För att undvika tveksamheter så spelar det väl ingen roll om det är granitkeramik, kakel eller våtrumsmatta på väggen eftersom det man skruvar upp ska sättas fast i betongen och inte i ytskiktet.