2 276 läst · 4 svar
2k läst
4 svar
Plejd fråga ctr-01,trådlöstryckknapp
Hej!
Har några frågor ang plejd produkter, försökte läsa på forumet hittade inga bra svar så fick bli en ny fråga.
1 : Går det koppla dim-01 i takdosa ovan belysning och sedan köra med trådlöstryckknapp på vägg?
2 : Går det koppla två olika dim-01 enheter till samma tryckknapp? För separat styrning av två lampor
3: Får man koppla dim-01 på kallvind i takdosa?
Har några frågor ang plejd produkter, försökte läsa på forumet hittade inga bra svar så fick bli en ny fråga.
1 : Går det koppla dim-01 i takdosa ovan belysning och sedan köra med trådlöstryckknapp på vägg?
2 : Går det koppla två olika dim-01 enheter till samma tryckknapp? För separat styrning av två lampor
3: Får man koppla dim-01 på kallvind i takdosa?
Redigerat:
Ja till alla 3 frågorna.
Men varför controller? Har du andra drivern?
Men varför controller? Har du andra drivern?
Ursäkta mig jag skrev fel ang plejdenheten, jag menade dim-01 kommer jag använda. Jag ska ändra i texten.
1:Men svaret är fortfarande detsamma om jag använder dim-01 och trådlöstryckknapp?
2:Finns det någon begränsning hur många enheter som kopplas till den trådlösa brytaren?
Tack för det snabba svaret!
1:Men svaret är fortfarande detsamma om jag använder dim-01 och trådlöstryckknapp?
2:Finns det någon begränsning hur många enheter som kopplas till den trådlösa brytaren?
Tack för det snabba svaret!
Okej det är så pass många man kan koppla då har jag inget att att oroa mig för!
1:Har du eller någon annan kört med denna lösning och hur tycker ni det fungerat?
2:Inga störningar eller dyl men tanke på den trådlösa styrningen?
3:Är det lätt att hålla reda på alla enheter i telefon, går de märka ut dessa i appen?
1:Har du eller någon annan kört med denna lösning och hur tycker ni det fungerat?
2:Inga störningar eller dyl men tanke på den trådlösa styrningen?
3:Är det lätt att hålla reda på alla enheter i telefon, går de märka ut dessa i appen?