Letat runt på dom vanligaste ställena, men hittar inte Perilexkontakt och uttag. Framförallt verkar ingen veta vad det är. Någon som kan tipsa vart det finns för privatperson att handla?
 
Precis....fråga efter spisuttag för trefas så vaknar nog fler. Annars hyggligt centralt i S-holm så har du ju MEAB (elgrossist) och möjligen så kan du få köpa med kort även fast du inte är företagskund.
 
Bauhaus, woody, hornbach. Du borde hitta det om du letar själv. ;)
 
Bauhaus ger mig fix och självhäftande silikon när jag söker på Perilex.

Clas Ohlson ger mig 2 par elektriska strumpor.

Jula hade ansluta, det glömde jag säga, dock har jag hört att man hellre är utan än använder det.

Biltema : vågar man?
 
Tack alla för länkarna!

Detta forum är helt magiskt när det kommer till att få hjälp.
 
Hornbach hade bara Amiga vilket tydligen är lika illa som "ansluta" på Jula. Nästa stopp Clas Ohlson!
 
Kattvovven skrev:
Bauhaus ger mig fix och självhäftande silikon när jag söker på Perilex.

Clas Ohlson ger mig 2 par elektriska strumpor.

Jula hade ansluta, det glömde jag säga, dock har jag hört att man hellre är utan än använder det.

Biltema : vågar man?
Haha...humor :D

Gå annars in på närmaste gross och fråga om du kan få köpa ett riktigt... ;)
 
ImageUploadedByByggahus.se1367574792.722040.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Igår strumpor, idag ingenting.

ImageUploadedByByggahus.se1367574856.544887.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tydligen tror dom inte att jag vill ha just perilex!

Hornbach och Elon kör Amiga, jag handlade på Bauhaus tillslut. CO skrev någon körde med Amiga också i en annan tråd.
 
O
Kattvovven skrev:
[bild]
Igår strumpor, idag ingenting.
Jag får inte heller några sökträffar på Clas Ohlsson om jag söker på "perilex". Om jag däremot söker på "vägguttag spis" så får jag upp den direkt. Söker man i en butik för vanligt fôlk får man prata som vanligt fôlk! ;-)
 
Steamboy skrev:
Jag får inte heller några sökträffar på Clas Ohlsson om jag söker på "perilex". Om jag däremot söker på "vägguttag spis" så får jag upp den direkt. Söker man i en butik för vanligt fôlk får man prata som vanligt fôlk! ;-)
Det roliga är att det var precis vad min sambo sa imorse! Jag mumlade någonting om att "det heter ju perilex! Klart man måste kunna söka på det då!"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.