Jag är intresserad av att bygga ut mitt kök. Vi hör i väggen bredvid köket att det är som en pelare och så hämtade jag ut ritningar från SBK. Det verkar vara någon form av betongpelare som går genom alla våningsplan. Är syftet med dessa att fungera bärande? Jag antar att jag ska tolka det som att vi inte kan riva denna.
ville kolla här först om någon vet med säkerhet innan jag betalar 5k för att få veta att jag inte kan riva något.
ville kolla här först om någon vet med säkerhet innan jag betalar 5k för att få veta att jag inte kan riva något.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Väldigt udda lösning, men den är med största sannolikhet bärande.E Er.Am skrev:Jag är intresserad av att bygga ut mitt kök. Vi hör i väggen bredvid köket att det är som en pelare och så hämtade jag ut ritningar från SBK. Det verkar vara någon form av betongpelare som går genom alla våningsplan. Är syftet med dessa att fungera bärande? Jag antar att jag ska tolka det som att vi inte kan riva denna.
[bild] [bild] [bild]