Eller för att vara mer specifik. Jag packade just upp innehållet poolbyggarkitet och hittade 2000 skruvar av den här sorten:
Förpackning med 1000 stycken 55 x 4.2mm rostfria trallskruvar och en skruvillustration.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Innan jag trycker på köpknappen för en ”automatisk trådlös skruvmejsel”
https://www.amazon.se/Makita-DFR550...ocphy=1012638&hvtargid=pla-421299768629&psc=1
så undrar jag om den kommer passa eller om det finns olika standarder och jag står med lång näsa?

Jag har bara sett en modell på bandet så det borde passa, ta en bild i lådan.

Sen, snart kommer alla inlägg om att Makitas automat är värdelös och funkar inte, du behöver en Bosch, Festool, AEG eller annat. Jag har dragit ett antal 1000 gipsskruvar, spånskruvar och trallskruvar med min Makita utan problem. Se bara till att hålla den rakt och ha den igång innan du trycker in skruven.

• Gilla
Hep
  • Laddar…
richardtenggren
TeroM TeroM skrev:

Sen, snart kommer alla inlägg om att Makitas automat är värdelös och funkar inte, du behöver en Bosch, Festool, AEG eller annat. Jag har dragit ett antal 1000 gipsskruvar, spånskruvar och trallskruvar med min Makita utan problem. Se bara till att hålla den rakt och ha den igång innan du trycker in skruven.
Min hantverkare dissade dock min Festool DRC och sa att han föredrog Makita med sladd :p

Jag har kört Essve-skruv i min Festool, jag tror också banden är standardiserade, kanske finns det någon avart. :)

• Gilla
Hep
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:

Bandet ser i mina ögon ut som ”alla andra”, så det blir nog bra. Jag beställer, försöker och om jag behöver en lektion tar jag mig några kilometer söderut och söker upp dig för en lektion.

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.