Eller för att vara mer specifik. Jag packade just upp innehållet poolbyggarkitet och hittade 2000 skruvar av den här sorten:
Innan jag trycker på köpknappen för en ”automatisk trådlös skruvmejsel”
https://www.amazon.se/Makita-DFR550...ocphy=1012638&hvtargid=pla-421299768629&psc=1
så undrar jag om den kommer passa eller om det finns olika standarder och jag står med lång näsa?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Innan jag trycker på köpknappen för en ”automatisk trådlös skruvmejsel”
https://www.amazon.se/Makita-DFR550...ocphy=1012638&hvtargid=pla-421299768629&psc=1
så undrar jag om den kommer passa eller om det finns olika standarder och jag står med lång näsa?
Jag har bara sett en modell på bandet så det borde passa, ta en bild i lådan.
Sen, snart kommer alla inlägg om att Makitas automat är värdelös och funkar inte, du behöver en Bosch, Festool, AEG eller annat. Jag har dragit ett antal 1000 gipsskruvar, spånskruvar och trallskruvar med min Makita utan problem. Se bara till att hålla den rakt och ha den igång innan du trycker in skruven.
Sen, snart kommer alla inlägg om att Makitas automat är värdelös och funkar inte, du behöver en Bosch, Festool, AEG eller annat. Jag har dragit ett antal 1000 gipsskruvar, spånskruvar och trallskruvar med min Makita utan problem. Se bara till att hålla den rakt och ha den igång innan du trycker in skruven.
Produkter som diskuteras: "trallskruvar"
Trallskruv
Trallskruvar är en typ av träskruvar som är utformade för att tåla tuffa väderförhållanden och ofta tillverkas av rostfritt stål eller annat väderbeständigt material. Dessa skruvar är särskilt lämpliga för utomhusbruk, till exempel
Läs mer
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Min hantverkare dissade dock min Festool DRC och sa att han föredrog Makita med sladdTeroM skrev:Jag har bara sett en modell på bandet så det borde passa, ta en bild i lådan.
Jag har kört Essve-skruv i min Festool, jag tror också banden är standardiserade, kanske finns det någon avart.
Bandet ser i mina ögon ut som ”alla andra”, så det blir nog bra. Jag beställer, försöker och om jag behöver en lektion tar jag mig några kilometer söderut och söker upp dig för en lektion.TeroM skrev:Jag har bara sett en modell på bandet så det borde passa, ta en bild i lådan.
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Byta vägghängd toalett - passar alla?
Badrum -
Vill ni veta vilken typ av laddbox som passar i olika installationssituationer ?
Laddboxar & Elbilar -
Passar samma nycklar alla 2014-låshus?
Fönster & Dörrar -
LED-slinga från loppis, vilken strömkälla passar?
El -
Passar alla laminatgolv med golvvärme?
Byggmaterial & Byggteknik