fubar fubar skrev:
40210, 40211, 40212, 40213, 40215, 40217, 40219, 40221, 40223, 40225, 40227, 40229, 40231, 40233, 40235, 40237, 40239, 40468, 40470, 40472, 40474, 40476, 40477, 40479, 40489, 40545, 40547, 40549, 40589, 40591, 40593, 40595, 40597, 40599, 40625, 40627 och 40629




(Düsseldorfs olika postnummer)
Fyra män står vid tågstationen Düsseldorf, klädda i kappor, tittar åt olika håll. Svartvitt fotografi.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Oklart om den ska ligga här eller i tråden om elförsörjning.
 
  • Älska
  • Haha
  • Gilla
Claes Sörmland och 6 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag har inget emot personen bara han skriver på svenska och inte är invandrad till Sverige eller kommer från en släkt som invandrat.
Nu får du lägga av 😡
För tiotusentals år sedan var hela Sverige täckt av is och ingen kunde bo här.
Det betyder ju att alla svenskar är invandrare, håll dig till fakta ditt troll.
Kommer att blocka dig
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Skulle aldrig falla mig in att läsa någon annans inlägg (folk är ju dumma i huvudet) men det hindrar mig inte från att vara dryg och spydig till höger och vänster. Jag brukar blanda in lite inkorrekt sakkunskap också, som lök på långburken.
Sluta att blanda in ellöken i dina inlägg. Tycker att du förföljer honom
 
  • Haha
Düsseldorff
  • Laddar…
Läste i en annan tråd att någon cyklade nykter. Varför då undrar man ju. Kanske var det tänkt att skrivas i denna tråd.
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
HJÖLp!!! Var uppe på vinden och såg att bäst före datumet på spirorören börjar närma sig! Måste man byta dom innan eller borde jag iaf klara mig över nyåret?
 
  • Metallventilationsrör med etikett, gul isolering, delvis ihopsydd, industriellt, installation, fokus på detalj.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
djanlov och 5 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:
HJÖLp!!! Var uppe på vinden och såg att bäst före datumet på spirorören börjar närma sig! Måste man byta dom innan eller borde jag iaf klara mig över nyåret?
Vad tror du själv??? Vill du andas gammal luft?
 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Wow
Henningelvis och 4 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:
Måste man byta dom innan eller borde jag iaf klara mig över nyåret?
Byt direkt. De där blir snart radioaktiva och sönderfaller sen i aspest och glyfosat. Inget du vill utsätta dina katter för!
 
  • Gilla
djanlov och 6 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Byt direkt. De där blir snart radioaktiva och sönderfaller sen i aspest och glyfosat. Inget du vill utsätta dina katter för!
Det var väl överdrivet? Men isoleringen ser misstänkt ut. Den hade jag skickat på aspestanalys innan jag började byta spirouröret.
 
  • Haha
djanlov och 3 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Typiskt Byggahyss att inte svara på seriösa frågor utan bara flamsa.

Svaret är ja: det är rimligt och du bör använda tonkilometermetoden när du räknar. På det betalar barn mindre än vuxna och lättviktare mindre än tungviktare. Om t.ex. ett barn på 10 kg springer 500 meter av din väg motsvarar det om en vuxen på 80 hade cyklat 2 meter.
Så jag måste ha en vågstation också. Det måste ju bli avgift på vägningen också då.

Vilka toner använder man när man räknar ut vikten?
 
  • Gilla
Henningelvis och 1 till
  • Laddar…
U Uffe A skrev:
Nu får du lägga av 😡
För tiotusentals år sedan var hela Sverige täckt av is och ingen kunde bo här.
Det betyder ju att alla svenskar är invandrare, håll dig till fakta ditt troll.
Kommer att blocka dig
Finns det bara invandrare i Sverige som tar jobben och lever på bidrag
 
A atomlab skrev:
HJÖLp!!! Var uppe på vinden och såg att bäst före datumet på spirorören börjar närma sig! Måste man byta dom innan eller borde jag iaf klara mig över nyåret?
Glöm inte att montera dom nya rören åt rätt håll
 
  • Gilla
atomlab och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Glöm inte att montera dom nya rören åt rätt håll
Ahh, jag minns när jag monterade dem åt fel håll så spiralerna inuti gick liksom motsols en gång. Mycket svårt att förstå vad som vart fel.
 
  • Gilla
Henningelvis och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Ahh, jag minns när jag monterade dem åt fel håll så spiralerna inuti gick liksom motsols en gång. Mycket svårt att förstå vad som vart fel.
Ja tur du hade spirorör det är mycket svårare att se på släta rör vilket som är rätt håll.

Dessutom så borde han väl skaffa en vattenvirvlare också
 
Ja du vill verkligen inte vända på det, då får du ute-luften inne och inne-luften ute, du vill inte göra fel här, då får du dit med en växelriktare i efterhand det kan bli lite stökigt att installera den på din model.
 
  • Haha
  • Gilla
BirgitS och 4 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Så jag måste ha en vågstation också. Det måste ju bli avgift på vägningen också då.

Vilka toner använder man när man räknar ut vikten?
Jag hade satsat på en hästvåg med betalterminal. Gör en egen projekttråd! Många bilder!
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.