Hej! Iår köpte vi till slut en pool men hade lite för brått för att få upp den vilket resulterade i flera små hål i botten, eller de kommer bli hål iallafall. Vassa stenar som dykt upp. Den är 366x76 rymmer ca 6500L.
men med tanke på att den inte kommer hålla så köpte vi oss en ny, men en större då både jag och sonen ville ha de, denna är 457x122 rymmer 16800L..
denna gången vill vi vara noggranna med underlaget för de va vi absolut inte första gången. Men hur ska jag gå tillväga? Jag är i behov av tydliga instruktioner googlar och googlar men folk gör så olika. Och hur nära huset kan man ha den? För de tänkte vi inte heller på när vi satte upp den första, är så tacksam för all hjälp jag kan få!
men med tanke på att den inte kommer hålla så köpte vi oss en ny, men en större då både jag och sonen ville ha de, denna är 457x122 rymmer 16800L..
denna gången vill vi vara noggranna med underlaget för de va vi absolut inte första gången. Men hur ska jag gå tillväga? Jag är i behov av tydliga instruktioner googlar och googlar men folk gör så olika. Och hur nära huset kan man ha den? För de tänkte vi inte heller på när vi satte upp den första, är så tacksam för all hjälp jag kan få!
Ett lager stenmjöl som vägs av och paddas, en poolmatta/presenning och sedan poolen, vill du kan lägga markisolering under poolen.M Malou Nilsson skrev:Hej! Iår köpte vi till slut en pool men hade lite för brått för att få upp den vilket resulterade i flera små hål i botten, eller de kommer bli hål iallafall. Vassa stenar som dykt upp. Den är 366x76 rymmer ca 6500L.
Har du källare är det kanske klokt att hålla sig en bit från huset.