O OverAndOut #1 Medlem · 521 inlägg 14 sep 09:55 OverAndOut Medlem 521 inlägg 14 sep 09:55 #1 Slimmat trimmerhuvud för rakt skaft med mycket enkel trådpåfyllning. Passar för gräs och enklare grövre växtlighet. Jag behövde ännu kraftigare utrustning därför säljer jag detta. Enbart ett halvt paket tråd kört. Minst halva paketet tråd kvar. 150 kr Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Slimmat trimmerhuvud för rakt skaft med mycket enkel trådpåfyllning. Passar för gräs och enklare grövre växtlighet. Jag behövde ännu kraftigare utrustning därför säljer jag detta. Enbart ett halvt paket tråd kört. Minst halva paketet tråd kvar. 150 kr Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
S Svante Svenson #2 Medlem · 783 inlägg 14 sep 10:02 Svante Svenson Medlem 783 inlägg 14 sep 10:02 #2 Den är svinbra, funkar på grova åkertistlar, gränsen går nog vid små träd, man behöver en inte allt för klen trimmer. Rekommenderas varmt!
Den är svinbra, funkar på grova åkertistlar, gränsen går nog vid små träd, man behöver en inte allt för klen trimmer. Rekommenderas varmt!