Har i inspirationskatalogerna hittat något jag fastnat lite för, och frågan är om jag ska fortsätta leka runt eller satsa på helfärgat istället. Jag tycker vita köksstommar kan te se lite "tråkiga" och skulle gärna ha en mörkare färg. Ballingslöv har i år en väldigt fin mörkblå färg, men att ha ett helt kök i mörkblått kan ju bli lite mörkt.

Så därav tänkte jag mig att ha överskåp i en annan färg! Vad tycker ni om nedan kombinationer?

Pärlgrå
Modernt kök med kombination av mörkblå underskåp och ljusgrå överskåp, rostfria handtag, vit spisfläkt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Modernt kök med mörkblå underskåp och pärlgrå överskåp, svartvit kakelvägg och inbyggda vitvaror.
Skapa konto

Modernt kök med överskåp i pärlgrå och mörkblå köksinredning, vita väggar och havsutsikt.
Skapa konto

Varmgrå
Kök med kombination av mörkblåa underskåp och pärlgrå överskåp med vit arbetsyta, växt och inredningsdetaljer.
Skapa konto

Vit

Kök med mörkblå underskåp och vita överskåp, träbänkskiva, vit panelvägg och rostfri huva.
Skapa konto

Redigerat:
De gråa nyanserna passar bäst ihop med det mörka , jättefint och roligt att vi går mot mer färger i kök, inte sjukhus-känslan ;) Lycka till!

• Gilla
maximm
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
De gråa nyanserna passar bäst ihop med det mörka , jättefint och roligt att vi går mot mer färger i kök, inte sjukhus-känslan ;) Lycka till!
Mer färger, det har alltid varit vit, svart eller grått, hade han visat rött, grönt, gult då hade jag förstått "mer färger" :)

• Gilla
maximm
  • Laddar…
Jaja, mr Bessersmith ;) Du fattar galoppen . Mer EJ vitt i köket åt folket! / Stilpolisen

• Gilla
maximm
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.