Inte sällan spårar trådar ur med off topic eller loopning och i sämsta fall pajkastning. Jag brukar då försöka skrolla för att hitta nästa inlägg av TS som kan befinna sig 100-tals inlägg längre fram. Efter detta inlägg kan tråden ibland få mer relevanta inlägg igen. Det skulle vara en bra hjälp om det funnes en knapp för att hitta nästa inlägg av TS.

Knappen skulle fungera ungefär som "nästa-inlägg-efter-sista-lästa-inlägg-knappen" med den skillnaden att den ignorerar alla inlägg utom TS.

Pen

• Gilla
  • Älska
sysmali och 13 till
  • Laddar…
Rickard.
Det är ingen dålig idé men tills vidare kan man dölja allt förutom TS och sina egna inlägg, ids inte försöka förklara så kolla bilden för hur man gör på telefon.

• Meny för att filtrera inlägg i ett diskussionsforum, alternativ inkluderar: alla inlägg, trådskaparens och dina inlägg, inlägg med bilder/filmer, inlägg med länkar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Pen och 1 till
  • Laddar…
Hm, det filtret verkar bara finnas i appen. Skulle gärna vilja att det även gick i web-browser-varianten som jag oftast kör med. Men där finns bara ett annat filter.

Pen

Rickard.
Pen Pen skrev:
Hm, det filtret verkar bara finnas i appen. Skulle gärna vilja att det även gick i web-browser-varianten som jag oftast kör med. Men där finns bara ett annat filter.

Pen
Aaahh det verkar vara en funktion som är låst till premium-konton.... så det kanske är lite ologiskt att släppa något "konkurrerade" fritt.

Det är ändå en bra idé, även om det skulle bli en premiumfunktion.

• Gilla
Rickard.
  • Laddar…
P
Håller med, skulle precis skriva ish samma önskemål.
Både "nästa" och "föregående" svar från en användare i en tråd. Inte bara TS.
Svårt att följa intressanta diskussioner ibland för inläggen döljs av ointressanta inlägg däremellan

sysmali
Men...då missar ju alla mina ovidkommande oneliners!
(som denna postning)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.