Bor i bostadsrätt från 1950-talet som har detta golv i två av rummen. Lamellparkett i holländskt mönster.
Önskar komplettera till övriga rum. Har letat utan framgång på Blocket och Marketplace i över ett år. Finns ej samma mönster i nyproduktion och har haft golvläggare på besök och samma mönster går ej att lösa med stavparkett.
Önskar komplettera till övriga rum. Har letat utan framgång på Blocket och Marketplace i över ett år. Finns ej samma mönster i nyproduktion och har haft golvläggare på besök och samma mönster går ej att lösa med stavparkett.
Tyvärr inget att sälja, men varför går inte mönstret lösa med stavparkett?
Jag köpte golv från stombergs massiva trägolv för ett gäng år sedan. Blev precis som jag hoppats och de lyckades leverera fiskbensparkett (lösstav) i valnöt vilket jag inte hittade i övrigt.
Kolla med dem. Tror de fräser stavarna själva.
Jag köpte golv från stombergs massiva trägolv för ett gäng år sedan. Blev precis som jag hoppats och de lyckades leverera fiskbensparkett (lösstav) i valnöt vilket jag inte hittade i övrigt.
Mönstret går att lösa med stavparkett men det blir inte samma mått som det gamla golvet.J JFrisk skrev:Tyvärr inget att sälja, men varför går inte mönstret lösa med stavparkett?
Klicka här för att svara