Beställt en badrumsmöbel från Hemfint som har ett förborrat hål för bottenventilen men som verkar vara felborrad 🫣.
Jag tror att de har borrat från undersidan och sen ovansidan men kommit snett.
När jag sätter ner bottenventilen så kommer den snett och därför blir det en stor glipa på en sida och hur jag än försöker går det inte. Jag skrev till Hemfint nu i helgen men har inga större förväntningar från dem 😞
Bifogar lite bilder som kanske säger mer...🤔
Nu tänker jag att jag kanske kan slippa upp ena kanten så att bottenpluggen kommer ner mer rakt men är osäker på hur jag ska göra 🧐 så om någon har tips innan jag börjar så tas det emot tacksamt.
Jag tror att de har borrat från undersidan och sen ovansidan men kommit snett.
När jag sätter ner bottenventilen så kommer den snett och därför blir det en stor glipa på en sida och hur jag än försöker går det inte. Jag skrev till Hemfint nu i helgen men har inga större förväntningar från dem 😞
Bifogar lite bilder som kanske säger mer...🤔
Nu tänker jag att jag kanske kan slippa upp ena kanten så att bottenpluggen kommer ner mer rakt men är osäker på hur jag ska göra 🧐 så om någon har tips innan jag börjar så tas det emot tacksamt.
Skulle inte tro det är svårt att slipa lite så det kommer fungera och få det tätt.
Problemet blir om du behöver reklamera senare så kanske de kan påvisa att du gjort åverkan och detta är en orsak att neka framtida reklamationer.
Där av tycker jag du ska avvakta deras svar...
Problemet blir om du behöver reklamera senare så kanske de kan påvisa att du gjort åverkan och detta är en orsak att neka framtida reklamationer.
Där av tycker jag du ska avvakta deras svar...
Klicka här för att svara