459 läst · 2 svar
459 läst
2 svar
Ny tjänst ger full koll på bolånet
På konsumentens sida
· 3 138 inlägg
Kalkyltjänsten Lånelabbet är för dig som vill få bättre kontroll på dina bolån.
Du kan läsa artikeln här: Ny tjänst ger full koll på bolånet
Du kan läsa artikeln här: Ny tjänst ger full koll på bolånet
Skrivet av: Thomasx
låter som en beskrivning av excel...
Jag hade tyckt det varit bra om man kunde få det kopplat mot sina räntor på sin bank, mata in sin rabatt etc, och sedan få en prognos från tjänsten på vilken ränta jag borde ha givet "start-förutsättningarn" med min rabatt. Så man kan hålla koll på när banken börjar blåsa en. Och naturligtvis få ett email eller nåt en gång i månaden eller kvartalet eller vad man väljer att ställa in själv. Då hade det ju kunnat vara till verklig nytta
låter som en beskrivning av excel...
Jag hade tyckt det varit bra om man kunde få det kopplat mot sina räntor på sin bank, mata in sin rabatt etc, och sedan få en prognos från tjänsten på vilken ränta jag borde ha givet "start-förutsättningarn" med min rabatt. Så man kan hålla koll på när banken börjar blåsa en. Och naturligtvis få ett email eller nåt en gång i månaden eller kvartalet eller vad man väljer att ställa in själv. Då hade det ju kunnat vara till verklig nytta
Liknande trådar
-
Hur bygger jag nytt poolhus
Pool -
Hur gör man för att på bästa och snyggaste sätt skarva klicktak? Jag lägger på ett uthus. På det stora taket är det redan gjort på ett snyggt sätt.
Utbyggnad och tillbyggnad -
Bör ändring av el med gamla färger på ledningarna följa samma eller ny standard?
El -
Ny dörr/låshus/handtag, handtaget hänger snett?
Fönster & Dörrar -
Lägga ny parkett när golvet ligger på sand
Golv