Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag tänkte köpa en Stringhylla men de är så himla dyra! Speciellt med tanke på att materialet i dessa inte kostar så mycket! Sen såg jag att det är ett svenskt företag!
Därför hoppas jag att politikerna tar fram Sverigepriser på Stringhyllor! Alla hyllor som säljs i Sverige får bara säljas till tillverkningskostnad men de är även populära i Tyskland så där får de säljas till vilket pris som helst! Hoppas politikerna tar detta på allvar och sätter ner foten!
Här näst hoppas jag på Sverigepriser för Absolut vodka!
Jag vill ha bikini-hyllor.
Finns det någon i SE4 med spotpris? Har inte alla lärt dig att man kan binda priset??
Eller är det då att de vill ha få betalt för att ta emot sina stringhyllor vissa dagar - och klaga andra dagar då de måste betala för dem?
.... Eller är det så att de vill att staten ska ge bidrag till dessa stringhyllor igen? Bidrag som baseras på att hyllan kostar 1.495 kr . . . Trots att många antalet om att betala 399 kr. Lurigt!
Eller är det då att de vill ha få betalt för att ta emot sina stringhyllor vissa dagar - och klaga andra dagar då de måste betala för dem?
.... Eller är det så att de vill att staten ska ge bidrag till dessa stringhyllor igen? Bidrag som baseras på att hyllan kostar 1.495 kr . . . Trots att många antalet om att betala 399 kr. Lurigt!
Liknande trådar
-
Vilken värme i helt nygjort badrum med plastmatta?
Värme allmänt -
Hur snygga till skorstenen i röd tegel utvändigt
Tak & Vind -
Vattenpump, motorskydd slår ifrån, felkopplad el i nytt hus?
El -
Golv som återställts vid nyproduktion
Hustillverkare -
Knyta näven i fickan eller vad? Avslag skadeståndsansökan mot Staten
Juridik