Hej,
Vill bara visa min nya leksak. Det bara kliar att börja
Håll till godo!
Vill bara visa min nya leksak. Det bara kliar att börja
Håll till godo!
Åååååå, var precis där för ca 3 månader sen. Samma modell, samma kartong. Tack för den flashbacken....
Lilleman på 14 mån har fortfarande kvar kartongen som koja där han gömmer sina mjukdjur och sig själv.
Vad gör man inte för sina barn
Lilleman på 14 mån har fortfarande kvar kartongen som koja där han gömmer sina mjukdjur och sig själv.
Vad gör man inte för sina barn
Å själva sågen då? (eller ska det kallas förpackningsmaterial, som ska förhindra att kojan trycks ihop under frakten), ligger den fortfarande kvar i soprummet nu när lillgrabben har fått sin leksak.Ginflyer skrev:
Jag bara tänkte om jag ska åka förbi och hämta "skräpet" ...
Det där var väl lite taskigt.
Är man en dålig människa om man tycker att denna maskinen är vacker!? Inte direkt i den meningen att jag vill bli ihop med den men skulle definitivt kunna tänka mig den mitt i vardagsrummet, lite lätt upphöjd, kanske på en pidestal?
Är man en dålig människa om man tycker att denna maskinen är vacker!? Inte direkt i den meningen att jag vill bli ihop med den men skulle definitivt kunna tänka mig den mitt i vardagsrummet, lite lätt upphöjd, kanske på en pidestal?
Håller med dig, men när man börjar fundera i de banorna så väcks också tankar om varför man inte bor ihop med en annan man istället, för då skulle det gå att realisera.Mozzer skrev:
Hemma är man ju chef när "hon" är bortrest...
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
HEEELT UNDERBAR SÅG har snart slitit ut min nu vill jag se nästa generationen sågar med elmanövereing av geringsvinklarna plus läser graderna i en display skulle va perfekt iaf åt höger och vänster då man måste hålla i sågen för att få rätt grad, inbyggt lasermåttband på sågbänken som läser i realtid och allt i kolfiber/karbon det är fredag idag och då är det drömdag
Det tycker inte jag iaf.Mozzer skrev:
Mest tyder det väl på utomordentligt god smak !!!
Men sen är det som med människor, man ska värdera insidan mer än utsidan, men även där ligger väl GCM 10SD perfekt till ...
Hej på er,
Kul att ni tycker om sågen! Var tvungen att starta den fast jag inte hade något att såga i. Det var nog tur för mig, "regeringen" hon hade nog inte blivit glad. Det kommer att sågas på landet under helgen.
Stativet ska också införskaffas, dock får vänta med detta till oktober. Det är inte gratis och det svider lite också. Lite smärta får man stå ut med ibland.
Kul att ni tycker om sågen! Var tvungen att starta den fast jag inte hade något att såga i. Det var nog tur för mig, "regeringen" hon hade nog inte blivit glad. Det kommer att sågas på landet under helgen.
Stativet ska också införskaffas, dock får vänta med detta till oktober. Det är inte gratis och det svider lite också. Lite smärta får man stå ut med ibland.
hkkv skrev:
Köpte såg och stativ i paket för ett halvår sedan och då blev bara merkostnaden ett par hundralappar. Kunde inte låta bli att slå till. Lyckligtvis var frugan bortrest den helgen så jag hade en par dagar på mig att hitta på en ursäkt till mitt tilltag.
Ursäkten höll för övrigt inte...
/V