1 119 läst · 2 svar
1k läst
2 svar
Nu vet jag var byggahus intresset kommer ifrån!
Tog en tripp bort till mor idag och fick med mig en låda med lite minnes saker från när jag var liten, lite sandiga bilar, gosedjur böcker och sådant där man "måste" ha i en låda på vinden. Hur som helst, rotade runt blad pussel och hittade ett spel jag nästan glömt av att jag spelat.
DO IT! Bosch. Fullproppat med reklam för alla deras produkter, inte konstigt att man tycker det är kul med verktyg och maskiner när man blev hjärntvättad redan som barn Kände att jag bara var tvungen att lägga upp ett par bilder.
Oh just det! För att inte göra för mycket reklam så passar jag på att säga att Makita, DeWalt, Hilti, Milwauke och BlacknDecker också gör jättebra maskiner!
Till och med tärningarna fick inte se ut som vanligt
Rätt underhållande uppgifter man ska göra under spelets gång.
DO IT! Bosch. Fullproppat med reklam för alla deras produkter, inte konstigt att man tycker det är kul med verktyg och maskiner när man blev hjärntvättad redan som barn Kände att jag bara var tvungen att lägga upp ett par bilder.
Oh just det! För att inte göra för mycket reklam så passar jag på att säga att Makita, DeWalt, Hilti, Milwauke och BlacknDecker också gör jättebra maskiner!
Till och med tärningarna fick inte se ut som vanligt
Rätt underhållande uppgifter man ska göra under spelets gång.
Hittar inget årtal, varken på boxen eller i instruktionsboken. Men jag gissar på att det är 20 år gammal skit nån reklam grej far fick när han köpte nån maskin kanske? finns nog inget värde över huvud taget skulle jag tro, bara en kul grej för en bosch samlare. Fast lådan är ju grön heheAlfredo skrev:
Redigerat:
Liknande trådar
-
Nu vet jag var barnens strumpor tar vägen
Vitvaror -
Hej vet ni vad det kostar en luft luft värmepump i drift nu i vinter ?
Värme allmänt -
Ännu en fråga som ni säkert vet svaret på, elkabel dragen genom vägg
El -
Jobbat svart utan att veta om det - nu gravid - F-kassa
Övrigt Off Topic -
Hur skulle ni kontakta nuvarande ägare om ni inte vet om han vill sälja?
Tomter