Tog en tripp bort till mor idag och fick med mig en låda med lite minnes saker från när jag var liten, lite sandiga bilar, gosedjur böcker och sådant där man "måste" ha i en låda på vinden. Hur som helst, rotade runt blad pussel och hittade ett spel jag nästan glömt av att jag spelat.
DO IT! Bosch. Fullproppat med reklam för alla deras produkter, inte konstigt att man tycker det är kul med verktyg och maskiner när man blev hjärntvättad redan som barn :) Kände att jag bara var tvungen att lägga upp ett par bilder.

Oh just det! För att inte göra för mycket reklam så passar jag på att säga att Makita, DeWalt, Hilti, Milwauke och BlacknDecker också gör jättebra maskiner! :)

oversikt.JPG

spelplan.JPG

Till och med tärningarna fick inte se ut som vanligt ;)

tarningar.JPG

Rätt underhållande uppgifter man ska göra under spelets gång.

brevbararkort.jpg

garagekort.jpg

gjordetsjalvkort.jpg

tradfall.jpg

• Gilla
morsan och 1 till
  • Laddar…
Goteborg skrev:
BlacknDecker också gör jättebra maskiner! :)
Njae, de slutade väl med det någon gång på sjuttiotalet... ;):D

Undrar om det finns antikvärde i det där spelet. Bra mycket roligare än diverse så kallade antikviteter i alla fall.

Alfredo skrev:
Njae, de slutade väl med det någon gång på sjuttiotalet... ;):D

Undrar om det finns antikvärde i det där spelet. Bra mycket roligare än diverse så kallade antikviteter i alla fall.
Hittar inget årtal, varken på boxen eller i instruktionsboken. Men jag gissar på att det är 20 år gammal skit :) nån reklam grej far fick när han köpte nån maskin kanske? finns nog inget värde över huvud taget skulle jag tro, bara en kul grej för en bosch samlare. Fast lådan är ju grön hehe

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.