Och endå när man pratar med dom flesta hantverkarna så har alla hur mycket som helst att göra. Kanske är dom oseriösa som försvinner nu :crysmile:

• Gilla
sinuslinus
  • Laddar…
hsd
Det kan vara taktiska konkurser, som visades i fuskbyggarna

H hablam skrev:
Och endå när man pratar med dom flesta hantverkarna så har alla hur mycket som helst att göra. Kanske är dom oseriösa som försvinner nu :crysmile:
Ja för att sen göra comeback.

hsd hsd skrev:
Det kan vara taktiska konkurser, som visades i fuskbyggarna
Precis det jag tänkte.

Omsättningen kan ju öka för priserna på byggvaror stiger. Hur ser prisindex ut på byggvaror?

Men enligt en annan tråd så är det Krilleman som slår undan fötterna i första hand för rörmokarna.

Protte

• Gilla
JanneJanne123 och 10 till
  • Laddar…
prototypen prototypen skrev:
Men enligt en annan tråd så är det Krilleman som slår undan fötterna i första hand för rörmokarna.

Protte
Vilken tråd, vill jag läsa.

O Octavianus skrev:
Vilken tråd, vill jag läsa.
Det var mera skämtsamt, det handlar om att vissa duktiga hantverkare delar med sig av gratis tips på forumet.

Mvh P-A

Förändringen i ROT-avdraget måste väl vara en bidragande faktor?

A
Har anlitat byggare tre gånger och blivit blåst två gånger med saltade o märkliga fakturor.

Sedan dess gör jag allt själv som inte har med vatten o el att göra. Mycket fuffens i byggbranchen och alldeles för många blir lurade tyvärr. En jobbarkompis byggde hus och hade många firmor som var där och ständiga problem med felaktiga fakturor. Ett råd vid nybygge är att sätta upp en tid stämpel klocka.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.