nu avslutar Maskintok sin tid här.
"hej jag har hört att det blir ifrågasättanden i och över mina trådar.
Jag ber er nu att radera mig totalt från forumet och alla mina inlägg samt trådar och detta ytterst skyndsamt."
Detta är text jag fått av Maskintok.
Jag väljer att göra detsamma.
Så från Maskintok och jag säger mors.
Men inte på återseende.
Jag ber er nu att radera mig totalt från forumet och alla mina inlägg samt trådar och detta ytterst skyndsamt."
Men inte på återseende.
G
gone_fishing
Husägare
· Stockholm
· 2 913 inlägg
gone_fishing
Husägare
- Stockholm
- 2 913 inlägg
Lite trist men era inlägg kommer troligtvis vara kvar vad jag förstår.skoge skrev:nu avslutar Maskintok sin tid här.
Men inte på återseende.
Medlem
· Blekinge
· 10 455 inlägg
Vet man varför? Är det censureringen?
Jag måste säga att censureringen på forumet är godtycklig och oförutsägbar. Bidrag försvinner ibland även om dom inte innehöll några förolämpningar eller grovt språk eller dyligt.
Väldigt tråkigt.
Jag måste säga att censureringen på forumet är godtycklig och oförutsägbar. Bidrag försvinner ibland även om dom inte innehöll några förolämpningar eller grovt språk eller dyligt.
Väldigt tråkigt.
"Censureringen" fungerar inte riktigt. I denna tråd finns 2 inlägg som är åt förolämpningar men de ligger kvar ännu medans inlägg som en fråga som inte är olämplig i fel fordumsdel anses lite kränkande.T Thomas_Blekinge skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Man ska alltid ta juridiskt hjälp med en nypa salt på nätet men enligt första svaret här så behöver ett forum inte ta bort inlägg som en del av GDPR
https://law.stackexchange.com/quest...he-right-to-request-their-forum-posts-deleted
https://law.stackexchange.com/quest...he-right-to-request-their-forum-posts-deleted
De va inte länge maskintok klarade av att hålla sig borta. Han är ju redan tillbaks.
Va tråkigt
Man får inte bry sig så mycket här, bara lite lagom! Folk är som de är allra mest (även här).. och vi vet alla hur samhället ser ut ”därute”..
Jag har uppskattat M tips (kanske inte alltid tyckt lika i allt, men det gör jag inte med någon ju!)
Man får inte bry sig så mycket här, bara lite lagom! Folk är som de är allra mest (även här).. och vi vet alla hur samhället ser ut ”därute”..
Jag har uppskattat M tips (kanske inte alltid tyckt lika i allt, men det gör jag inte med någon ju!)
Liknande trådar
-
Köpt ett nyckelfärdigt hus där det nu visar sig att marken är högrisk område för radon
Grund & Markarbeten -
Färgbyte på knutar och andra detaljer på vitt hus
Fasad -
Rivit spegel i badrum - hur får jag det tätt nu..
Badrum -
Hur får jag isär detta vattenutkast?
Vatten & Avlopp -
Vilka problem får ni på jobbet när det är kallare än 15 minus ?
Övrigt husrelaterat